Η Volkswagen ετοιμάζεται να παρουσιάσει το 2026 τη 2η γενιά του T-Roc που θα έχει μια καινοτομία, ένα φουλ υβριδικό σύστημα (HEV) ανάλογο με αυτόν των Toyota.
Η παγκόσμια πρεμιέρα θα πραγματοποιηθεί στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου το Σεπτέμβριο, ενώ η στροφή της γερμανικής εταιρείας προς την εξηλεκτρισμένη κινητικότητα είναι και μια απάντηση στις πιο χαμηλές από τις αναμενόμενες πωλήσεις των ηλεκτρικών της μοντέλων.
Το νέο υβριδικό σύστημα του T-Roc θα περιλαμβάνει το γνωστό τετρακύλινδρο TSI των 1.500 κυβικών, έναν ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία και θα επιτρέπει την καθαρά ηλεκτρική κίνηση για μικρές αποστάσεις χωρίς βέβαια φόρτιση από εξωτερική πηγή.
Σύμφωνα με πληροφορίες του βρετανικού Autocar οι υβριδικές εκδόσεις του T-Roc θα αποδίδουν από 205 έως και 275 ίππους, με ροπή από 350 έως 400 Nm αντίστοιχα.
Η Volkswagen σχεδιάζει να επεκτείνει αυτή την υβριδική τεχνολογία και σε άλλα μοντέλα που βασίζονται στην πλατφόρμα MQB Evo, όπως τα επερχόμενα Golf, Skoda Octavia, Tiguan, Passat, Tayron, Audi A3, Seat Leon, Cupra Formentor, Skoda Scala, Kodiaq και Superb που θα έχουν την ένδειξη HEV (Hybrid Electric Vehicle).
Αισθητικά, το νέο T-Roc θα ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία των τελευταίων Passat, Tiguan και Golf, με πιο μεγάλη μάσκα και πιο λεπτούς προβολείς.
Παρά τη στροφή προς την υβριδική τεχνολογία, η Volkswagen θα συνεχίσει να προσφέρει εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, τουλάχιστον αρχικά, ενώ έχει δεσμευτεί να επενδύσει 60 δισεκατομμύρια ευρώ έως το 2028 στην εξέλιξη κινητήρων εσωτερικής καύσης, συμπεριλαμβανομένων των νέων υβριδικών συστημάτων.
Το μέλλον των diesel θα εξαρτηθεί από τη ζήτηση και την ανταπόκριση των καταναλωτών στα νέα HEV μοντέλα.
