Ο εξηλεκτρισμός του best seller της Volkswagen, του Golf, θα ξεκινήσει άμεσα, καθώς η νέα, 8η γενιά του που θα παρουσιαστεί το φθινόπωρο θα έχει και ήπια υβριδικές (mild hybrid) εκδόσεις. Αρχικά για όλες τις εκδόσεις των 1.0 και 1.5 TFSI, οι οποίες μάλιστα θα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενώ στην πορεία αναμένεται να παρουσιαστούν και άλλοι κινητήρες με ανάλογο σύστημα μίζας- ιμάντα.
Όπως και σε όλα τα συστήματα του είδους θα υπάρχει και εδώ μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου στην οποία θα αποθηκεύεται η ενέργεια που ανακτά το σύστημα και θα αποδίδεται όταν ο κινητήρας εσωτερικής καύσης την έχει ανάγκη. Π.χ. στην εκκίνηση ή στην επιτάχυνση με φουλ το γκάζι.
Με τη βοήθεια του ήπιου υβριδικού συστήματος υπολογίζεται πως η μέση κατανάλωση θα μειωθεί κατά περίπου 0,4 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, ενώ αντίστοιχη θα είναι και η μείωση των εκπομπών ρύπων.
[ngg src=”galleries” ids=”4699″ display=”basic_thumbnail”]
