H Volvo ολοκλήρωσε τη γκάμα της κορυφαίας της σειράς 90 και έτσι αρχίζει να κατεβαίνει κατηγορίες παρουσιάζοντας νέα μοντέλα. Η αρχή θα γίνει στα μέσα Μαρτίου στην έκθεση της Γενεύης με την νέα γενιά του επιτυχημένου XC60, ενώ η συνέχεια θα δοθεί με το ολοκαίνουργιο XC40.
To ΧC40, που θα είναι διαθέσιμο και στις ΗΠΑ, θα κάνει την εμφάνισή του το φθινόπωρο και θα μπει σε μια κατηγορία όπου σήμερα υπάρχουν τα Audi Q3, BMW 1, Mercedes GLA, MINI Countryman κ.α. και που θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα CMA.
Μια ενδιαφέρουσα πρώτη προσέγγισή του είναι αυτή του Theophilus Chin, ενώ το XC40 θα είναι ταυτόχρονα και το πρώτο μέλος της νέας σειράς 40, μιας και το 2018 θα ακολουθήσει το επίσης καινούργιο V40. Η ανανέωση της γκάμας των Σουηδών θα συνεχιστεί στα τέλη του 2018 με τα νέα S60 και V60, ενώ ένα χρόνο αργότερα θα παρουσιαστεί και η υβριδική έκδοση των τελευταίων.
Γενικά η Volvo θέλει να επενδύσει στα υβριδικά μοντέλα, όπως άλλωστε όλοι οι κατασκευαστές, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως παραμελεί τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και ειδικά τους diesel. Ενδεικτικές ως προς αυτό είναι και οι δηλώσεις του διευθυντή του R&D της μάρκας Henrik Green στο βρετανικό Autocar, ο οποίος είπε «πόσος χρόνος έχει απομείνει ακόμη στους diesel είναι δύσκολο να πω. Πιστεύω στην υβριδοποίηση και πως θα υπάρχει χώρος για τα ντίζελ. Προς το παρόν θα συνεχίσουμε να εξελίσσουμε πετρελαιοκινητήρες»
Το βέβαιο είναι πως ένας πιο μικρός σε σχέση με τους υπάρχοντες των 2.000 κυβικών diesel θα συμπλήρωνε ιδανικά τη γκάμα των κινητήρων της σουηδικής εταιρείας. Για να δούμε…
Γιάννης Σκουφής
