Το Rapid είναι το μόνο μοντέλο της Skoda που δεν μπορεί να χαρακτηρισθεί επιυχημένο -οι πωλήσεις του στην Ευρώπη δεν ξεπέρασαν ποτέ τις 67.000 μονάδες- και βέβαια για αυτό υπάρχει λόγος. Που δεν είναι άλλος από την εμφάνισή του που δεν είναι μόνο συντηρητική αλλά ακροβατεί κάπου μεταξύ κλασικού hatchback και στέισον.
Οι όποιες επιδράσεις από τα στέισον πάντως αναμένεται να εκλείψουν στην επόμενη γενιά του, η οποία θα έχει άλλο όνομα και άλλον προσανατολισμό, μιας και πρότυπο για τη Skoda θα είναι το best seller τη VW, το Golf.
Η βάση του νέου Rapid που δεν θα λέγεται έτσι, θα είναι το πλαίσιο MQB A0 του ομίλου Volkswagen. Έτσι θα μπορούν να εξασφαλιστούν και πάλι πολύ καλοί χώροι, να μειωθεί ενδεχόμενα το βάρος και να είναι διαθέσιμα όλα τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.
Κινητήρες θα είναι ο 1.0 TSI σε εκδόσεις με 90 και 115 ίππους, ο μεγαλύτερος 1.5 TSI με τους 150 ίππους και το σύστημα απομόνωσης των κυλίνδρων καθώς και ο 1.6 TDI με 95 ίππους.
Γιάννης Σκουφής
