Σύνδεση

Featured

Το ολοκαίνουργιο Peugeot 2008 είναι πραγματικό SUV

Διαδικτυακή πρεμιέρα λοιπόν για την καινούργια γενιά του 2008, που αποστασιοποιήθηκε από το στυλ crossover, προσαρμόστηκε στο ιδιαίτερα επιτυχημένο στυλ του μεγαλύτερου 3008 και πλέον είναι ξεκάθαρα SUV. Με σχεδόν κάθετη μάσκα -στην ηλεκτρική έκδοση είναι στο χρώμα του αμαξώματος- και ψηλά τοποθετημένο καπό, ενώ χαρακτηριστικό είναι και το ανάγλυφο Χ στις πόρτες.

Από πλευράς εξωτερικών διαστάσεων το νέο 2008 έχει ανέβει στα 4,30 μέτρα, ενώ το μεταξόνιό του των 2,60 μέτρων είναι ενδεικτικό για τους καλούς χώρους στο εσωτερικό του. Τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές τους, μιας και η ελάχιστη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ είναι 434 λίτρα, τιμή ιδιαίτερα καλή.

Στο εσωτερικό κυριαρχεί αισθητικό ο ψηλά τοποθετημένος πίνακας οργάνων που μπορεί να είναι και ψηφιακός, καθώς και η οθόνη στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας, το μέγεθος της οποίας, ανάλογα και με το επίπεδο εξοπλισμού, μπορεί να φτάνει και τις 10,0 ίντσες. Η Peugeot ονομάζει το συγκεκριμένο ταμπλό i-cockpit 3D, ενώ στη λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού περιλαμβάνεται και ένα premium ηχοσύστημα της γαλλικής Focal.

Φυσικά υπάρχει μια σειρά από συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, μεταξύ των οποίων και σύστημα αυτόματης στάθμευσης σε χώρους μόλις 60 εκατοστά μεγαλύτερους από το ίδιο το αυτοκίνητο αλλά και το Drive Assist Plus, που διαθέτει κάποια χαρακτηριστικά ημι-αυτόνομης οδήγησης, καθώς και πλήρεις δυνατότητες διασύνδεσης smartphones. Σε συνδυασμό με θέση ασύρματης φόρτισης στην κεντρική κονσόλα, και συνολικά 4 θύρες USB (2 τύπου Α πίσω, 1 τύπου Α και 1 τύπου C μπροστά).

[ngg src=”galleries” ids=”4745″ display=”basic_thumbnail”] 

Τα επίπεδα εξοπλισμού, στη Γαλλία τουλάχιστον, θα είναι τέσσερα, τα Active, Allure, GT Line και GT με τις δύο τελευταίες να έχουν και αισθητικές διαφοροποιήσεις και μπορούν να συνδυαστούν με όλους τους διαθέσιμους κινητήρες και το ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης. Το τελευταίο είναι ανάλογο με αυτό του 208, έχει δηλαδή ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και μπαταρία 50 KWh, η οποία εξασφαλίζει αυτονομία έως και 310 χιλιομέτρων κατά WLTP.

Ο κινητήρας βενζίνης είναι ο τρικύλινδρος των 1.200 κυβικών της μάρκας, με αποδόσεις 100 και 130 ίππων για όλες τις εκδόσεις -η πιο ισχυρή συνδυάζεται και με το αυτόματο κιβώτιο EAT 8- και με 155 ίππους και στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο μόνο για τη GT. Ο diesel είναι ο νέος των 1.500 κυβικών με επίσης 100 και 130 ίππους.

Οι πωλήσεις του νέου Peugeot 2008 αναμένεται να ξεκινήσουν προς τα τέλη του 2019, ενώ εκτός από την Ισπανία θα κατασκευάζεται και στην Κίνα για την εκεί αγορά.

[ngg src=”galleries” ids=”4746″ display=”basic_thumbnail”]

8s Σχόλια

8 Comments

  1. Hellenic Vanagon

    28/07/2019 στις 14:21

    Πραγματικό. Ναι. Δεν λέω…

    Πλην όμως δικινιτούλη…

    The Syncro Heresy

  2. Γιάννης Σκουφής

    28/07/2019 στις 20:39

    Τσ περισσοτερα πλεον δικινητα ειναι, δεν συμφωνειτε;… σημεια των καιρων και λογος δημοτικοτητσς των suv…

  3. Hellenic Vanagon

    28/07/2019 στις 21:44

    Η κατηγορία αυτή ξεκίνησε σαν μία προσπάθεια για τετρακίνητα αυτοκίνητα
    με προσιτές τιμές και χρήση της τετρακίνησης εντός δρόμου.

    Αν έχεις ζήσει για δεκαετίες με τετρακίνητο αυτοκίνητο ταξιδεύοντας χιλιάδες χιλιόμετρα, εκτιμάς την αυτόματη συνεχή τετρακίνηση εντός, (αλλά και εκτός), σαν το μέγιστο αγαθό ασφάλειας.

    Παρουσιάζοντας αυτοκίνητα που παραπέμπουν σε τετρακίνητα αλλά, τελικά, δεν είναι, μοιάζει με μία ακόμα προσπάθεια εξαπάτησης του κοινού όπως τόσες άλλες τα τελευταία χρόνια, (“πράσινα” ντήζελ και…πράσινα άλογα και άλλα πολλά).

    The Syncro Heresy

  4. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    07/08/2019 στις 09:33

    Να αγοράσεις suv με 55.000€ και να σέρνει τους πίσω τροχούς σαν να είναι κάρο.Να μην μπορείς να βγάλεις το σκάφος από την γλίστρα ή να κολλήσεις κάπου είναι τραγικό για τόσο μεγάλο κόστος.Τουλάχιστον ας υπήρχε η δυνατότητα τετρακίνησης σαν προαιρετικός εξοπλισμός.Το καλύτερο μπροστοκίνητο δεν μπορεί να φτάσει το χειρότερο τετρακίνητο σε δυνατότητες.ο λόγος που υπάρχουν τα δικίνητα είναι το χαμηλότερο κόστος κατασκευής, χαμηλότερο κόστος απόκτησης & κατ’όπιν υψηλότερη ζήτηση από τα τετρακίνητα.

  5. Γιάννης Σκουφής

    07/08/2019 στις 09:35

    Το 2008 πάντως θα ξεκινά πάντως κάτω από τις 20.000 ευρώ

  6. Φίλιππος

    21/08/2019 στις 09:30

    Η συνολική χωρητικότητα με πεσμένες τις πλάτες των πίσω καθισμάτων έχει ανακοινωθεί; Τα 434 λίτρα διαβάζω είναι μαζί με το χώρο κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών, ο χώρος αποσκευών είναι 405 λίτρα.
    Η επιλογή 1.5 130 ίππων αυτόματο μου αρέσει πολύ σαν ιδέα, να δούμε που θα κινείτε και απο θέμα τιμής η Allure & GT LINE.

  7. Φώτης

    19/03/2020 στις 15:34

    Οι diesel κινητήρες δεν βγαίνουν με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων?

  8. Γιάννης Σκουφής

    19/03/2020 στις 16:13

    H έκδοση 1.5 L BlueHDi 130 S&S EAT8 είναι με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured