Το SUM σημαίνει Sustainable Urban Mobility (Βιώσιμη αστική κινητικότητα) και η Opel λέει πως το δικό της SUM, το Rocks-e, είναι κομμένο και ραμμένο στις ανάγκες της σύγχρονης μετακίνησης.
Όπως ακριβώς είναι και το Citroen Ami με το οποίο έχει άλλωστε πολλά κοινά. Έτσι και εδώ οι εξωτερικές διαστάσεις είναι λιλιπούτειες -μήκος 2,41 μέτρα, πλάτος χωρίς τους καθρέφτες 1,39- γεγονός που βολεύει αφάνταστα μέσα στην πόλη. Όπως άλλωστε και η πολύ μικρή διάμετρος στροφής των μόλις 7,20 μέτρων.
Το εσωτερικό είναι αυστηρά διθέσιο, με έξυπνες λύσεις όπως τη χρήση smartphone ως οθόνη για το σύστημα infotainment ή η τοποθέτηση του καθίσματος του συνοδηγού πιο πίσω σε σχέση με αυτό του οδηγού, ενώ διαθέσιμες, στη Γερμανία τουλάχιστον, θα είναι τρεις εκδόσεις εξοπλισμού.
Το Opel Rocks-e ζυγίζει χωρίς μπαταρία κάτω από 425 κιλά -με τη μπαταρία- που σημαίνει πως θεωρείται υπερ- ελαφρύ όχημα και μπορεί να οδηγεί σε κάποιες χώρες της ΕΕ και από 15χρονους έφηβους με δίπλωμα μοτοποδηλάτου.
Το σύστημα πρόωσής τους αποτελείται από ένα ηλεκτροκινητήρα 8 ίππων (6 kW) και μια μπαταρία 5,5 kWh, που εξασφαλίζει αυτονομία 75 χιλιομέτρων και φορτίζει σε οικιακό δίκτυο μέσα σε 3,5 ώρες. Ενδιαφέρον είναι πως το καλώδιο φόρτισης είναι σταθερά συνδεδεμένο με το μικρό Opel, βγαίνει από την πόρτα του συνοδηγού, ενώ για δημόσιους φορτιστές υπάρχει και ειδικός αντάπτορας.
Το Opel Rocks-e θα είναι διαθέσιμο στη Γερμανία από το φθινόπωρο και από τις αρχές του 2022 και σε άλλες αγορές της Ευρώπης. Στην Ελλάδα η τιμή του θα είναι ανάλογη με αυτήν του Citroen Ami, που με την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά» θα κοστίζει περί τις 7.000 ευρώ. Χωρίς αυτήν γύρω στις 9.000 ευρώ.
