Όπως φαίνεται οι μέρες των μικρών GTi είναι μάλλον μετρημένες, καθώς οι εκπομπές ρύπων καθιστούν ασύμφορη την παραγωγή μικρών δυνατών μοντέλων.
Σ’ αυτή την δύσκολη θέση βρίσκεται και το Clio RS, για το οποίο ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος σχεδιασμού της Renault, Ali Kasai, δήλωσε ότι για να φτιαχτεί ένα τέτοια μικρή “βόμβα” θα χρειαζόταν πολύ ακριβή τεχνολογία, οπότε θα ήταν ακριβό για τον πελάτη.
Ο ίδιος ο Kasai αφήνει να εννοηθεί ότι δεν θα υπάρξει ένα RS για το νέο Clio. Αλλά μάλλον θα αντικατασταθεί από ένα ηλεκτρικό. Το οποίο μπορεί να μην είναι φτηνότερο από το συμβατικό, αλλά δεν θα έχει CO2.
Ήδη η RenaultSport έχει παρουσιάσει το Zoe e-Sport με τους δύο ηλεκτροκινητήρες συνδυασμένη ισχύος 460+ ίππων και με 0-100 σε μόλις 3,2 δλ. Και σε 2-3 χρόνια από σήμερα ένα Zoe RS θα μπορούσε να αποτελέσει πραγματικότητα.
Εκτός από το Renault και το Peugeot 208 GTi φαίνεται ότι δεν θα έχει συνέχεια, αλλά μάλλον θα αντικατασταθεί από μία πιο δυνατή έκδοση του e-208. Οι άνθρωποι της Peugeot το πηγαίνουν ακόμα πιο μακριά, εξετάζοντας αν θα πρέπει να διατηρηθεί το σήμα GTi στα γρήγορα μοντέλα της, τα οποία στο μέλλον θα είναι ηλεκτρικά.
