Οι κινέζοι κατασκευαστές δεν έχουν κανένα πρόβλημα να παρουσιάζουν τη μια μάρκα μετά την άλλη. Έτσι η Huawei εμφάνισε τη Maestro, μια μάρκα πολυτελείας για την οποία συνεργάστηκε με τη Jac.
Στόχος της είναι οι καθιερωμένες μάρκες της κατηγορίας και πιο συγκεκριμένα, αν κρίνουμε από τη διχρωμία του αμαξώματος σε ασημένιο και μωβ, η Maybach. Αυτό γίνεται σαφές και από την επωνυμία του πρώτου της μοντέλου που είναι S800.
Χαρακτηριστικό στοιχείο της εικόνας του Maestro S800 είναι η κλίση της οροφής προς τα πίσω που δημιουργεί ένα αμάξωμα τύπου sportback, σε συνδυασμό με το μικρό εμπρός πρόβολο και το μεγάλο πίσω, καθώς και τις ζάντες των 21 ιντσών.
Από εκεί κει πέρα οι πίσω πόρτες του Maestro S800 είναι πιο μεγάλες από τις εμπρός, γεγονός που αποτελεί ένδειξη πως στις περισσότερες φορές θα οδηγείται από σωφέρ.
Στο εσωτερικό υπάρχουν συνολικά 3 οθόνες κάτω από ένα ενιαίο κάλυμμα, που εκτείνονται σε όλο το πλάτος του ταμπλό, ενώ τα πάντα ρυθμίζονται ηλεκτρικά. Ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια το μίνι-χρηματοκιβώτιο δίπλα στο «μπαρ» στην κεντρική κονσόλα.
Στην Κίνα το S800 θα είναι διαθέσιμο τόσο ως πλήρως ηλεκτρικό όσο και με range extender.
Η έκδοση BEV έχει συνολικά 3 ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνδυαστικά 852 ίππων και μπαταρία 94,0 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία έως και 702 χιλιομέτρων.
H εκδοχή Range Extender (EREV) έχει έναν turbo κινητήρα 1.500 κυβικών και 156 ίππων που λειτουργεί ως γεννήτρια τροφοδοτώντας τη μπαταρία των 63,3 kWh. Η οποία μόνη της εξασφαλίζει αυτονομία έως και 311 χιλιομέτρων, ενώ οι ηλεκτροκινητήρες είναι είτε δύο είτε τρεις, με τη συνδυαστική ισχύ στην περίπτωση αυτή να ξεπερνά τους 1.000 ίππους.
Η βασική του έκδοση θα ξεκινά στην Κίνα από τις 130.000 ευρώ.
