Η ηλεκτροκίνηση αρχίζει να εισβάλλει και στα pickup που θα έρχονται στα μέρη μας με πρώτο και καλύτερο το Isuzu D-Max που θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη μέσα στο 2026.
Το D-Max EV έχει σχεδιαστεί από την αρχή με τη λογική να συνδυαστεί η παραδοσιακή σκληροτράχηλη προσέγγιση του μοντέλου με τις απαιτήσεις της νέας εποχής.
Οπτικά δύσκολα ξεχωρίζει από τις αντίστοιχες εκδόσεις πετρελαίου καθώς δεν υπάρχει κάποια φαντεζί κλειστή μάσκα ή περίεργα led. Μόνο κάποιες ενδείξεις «EV» και φυσικά η απουσία εξατμίσεων. Η θύρα φόρτισης, μάλιστα, βρίσκεται στο ίδιο σημείο με το ρεζερβουάρ, για να μην ψάχνονται οι παραδοσιακοί χρήστες.
Από κάτω όμως, τα πράγματα είναι πιο ενδιαφέροντα: δύο ηλεκτροκινητήρες –ένας σε κάθε άξονα– αποδίδουν συνδυαστικά 190 ίππους και 325 Nm με μόνιμη τετρακίνηση και λειτουργία Rough Terrain Mode για τα δύσκολα εδάφη. Το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 10,1 δεύτερα και η τελική φτάνει τα 129 χλμ./ώρα.
Η μπαταρία των 66,9 kWh εξασφαλίζει θεωρητική αυτονομία 263 χιλιομέτρων (WLTP), και φορτίζει με έως και 50 kW (DC), με την Isuzu να αναφέρει περίπου 1 ώρα για τη φόρτιση από το 20% στο 80%. Η εγγύηση της μπαταρίας φτάνει τα 8 χρόνια ή τις 160.000 χιλιόμετρα.
Το πλαίσιο είναι τύπου σκάλας, ενώ πίσω δεν υπάρχει η παραδοσιακή λύση του άκαμπτου άξονα με τα φύλλα σούστας αλλά ένας άξονας De-Dion για βελτιωμένη άνεση χωρίς παραχωρήσεις στη σκληρή χρήση.
Το ωφέλιμο φορτίο του D-Max EV ξεπερνά τα 1.000 κιλά, η δυνατότητα ρυμούλκησης φτάνει έως και τους 3,5 τόνους, η απόσταση από το έδαφος είναι 210 χιλιοστά και μπορεί να περάσει από νερό βάθους έως και 600 χιλιοστών.
Το νέο ηλεκτρικό Isuzu D-Max EV θα είναι διαθέσιμο ως Extended και Double Cab (με μιάμιση και διπλή καμπίνα) και δύο επίπεδα εξοπλισμού.
Η πρεμιέρα του στην Ευρώπη θα γίνει το δεύτερο εξάμηνο του 2025, ενώ οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν το Μάρτιο του 2026 στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Νορβηγία.
