Σύνδεση

Featured

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Η Honda επιστρέφει δυναμικά στην ευρωπαϊκή σκηνή των σπορ κουπέ με το ολοκαίνουριο Prelude e:HEV, ένα μοντέλο που συνδυάζει την προηγμένη υβριδική τεχνολογία της ιαπωνικής εταιρείας με την καινοτόμα λειτουργία Honda S+ Shift.

Ύστερα από 25 χρόνια απουσίας λοιπόν, η 6η γενιά του Prelude φέρνει πίσω το πνεύμα της οδηγικής απόλαυσης που καθιέρωσε το μοντέλο τη δεκαετία του ’80. Η εξωτερική του σχεδίαση αντλεί έμπνευση από την κομψότητα και τη ρευστότητα των ανεμόπτερων, ενώ το χαμηλό και φαρδύ αμάξωμα συμβάλλουν στη δημιουργία μιας δυναμικής σπορ εικόνας.

Η οποία υποστηρίζεται από την ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων με τα προσαρμοζόμενα αμορτισέρ από το Civic Type R και την τελευταία έκδοση του συστήματος Agile Handling Assist (AHA).

Το εσωτερικό, που είναι διαθέσιμο σε δύο διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς (λευκό-μπλε ή μαύρο-μπλε), ακολουθεί την ίδια λογική -η σχεδιαστική του γραμμή θυμίζει και πάλι σύμφωνα με την εταιρεία κόκπιτ ανεμόπτερου- με ποιοτικά υλικά και προσεγμένη εργονομία. Η θέση οδήγησης είναι χαμηλή, ενώ χάρη στη σχεδίαση του ταμπλό και των λεπτών κολόνων η ορατότητα είναι εξαιρετική.

Οι θέσεις για επιβάτες είναι τέσσερις και το πορτμπαγκάζ με τη μεγάλη τρίτη πόρτα έχει χωρητικότητα που φτάνει τα 663 λίτρα.

Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός με διαγώνιο 10,2 ιντσών και ειδικά γραφικά Prelude που αλλάζουν ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης. Το σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 9,0 ιντσών υποστηρίζει ασύρματα Apple CarPlay και Android Auto, ενώ το ηχοσύστημα είναι της Bose με 8 ηχεία.

Η ομπρέλα των συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού (Honda Sensing) είναι στάνταρ και περιλαμβάνει τις πιο πρόσφατες εκδόσεις των Adaptive Cruise Control, Lane Keeping Assist και Road Departure Mitigation, ειδικά ρυθμισμένες για τον πιο σπορ χαρακτήρα του Prelude.

Κεντρικό ρόλο στο νέο Prelude έχει το σύστημα Honda S+ Shift, που προσομοιώνει τον ήχο και την αίσθηση γρήγορων αυτόματων αλλαγών, ενισχύοντας την επικοινωνία μεταξύ αυτοκινήτου και οδηγού.

Η τεχνολογία βασίζεται στη βελτιωμένη έκδοση του Linear Shift Control και συνεργάζεται με το Active Sound Control για φυσικότερο συγχρονισμό ήχου, στροφών και ταχύτητας. Δημιουργεί μια «εικονική» μετάδοση οκτώ σχέσεων, με δυνατότητα χειροκίνητης επιλογής μέσω paddles στο τιμόνι, προσφέροντας ακόμα και ρεπρίζ με «blip» στο κατέβασμα, όπως στα σπορ χειροκίνητα κιβώτια.

Η κίνηση εξασφαλίζεται από το φουλ υβριδικό σύστημα e:HEV της Honda, στο οποίο ο κινητήρας βενζίνης των 2.000 κυβικών συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και αυτόματο κιβώτιο. Η συνολική ισχύς φτάνει τους 184 ίππους (135 kW) και ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερα προγράμματα οδήγησης (Comfort, GT, Sport και Individual) που μεταβάλλουν τις παραμέτρους του υβριδικού συστήματος, της ανάρτησης και της απόκρισης του τιμονιού.

Το νέο Honda Prelude θα είναι διαθέσιμο μέσα στο 2026.

Νέος ΚΟΚ: Τι αλλάζει από σήμερα 13 Σεπτεμβρίου – Ποια είναι τα νέα πρόστιμα

Featured

Citroen: Το νέο C3 απέκτησε και έκδοση βαν

Citroen

Πρεμιέρα ZEEKR στην Ελλάδα με 001, X και 7X – Πόσο κοστίζουν

Featured

Το Concept C εγκαινιάζει ένα νέο κεφάλαιο για την Audi

Audi