Σύνδεση

Featured

Το Honda N-One e: είναι ένα χαριτωμένο ηλεκτρικό kei car

Μπορεί να είναι μικρό στο μάτι, αλλά το νέο Honda N-One e: τράβηξε όλα τα βλέμματα στο φετινό Goodwood Festival of Speed, κλέβοντας την παράσταση με την εμφάνισή του.

Το μοντέλο παραγωγής παρουσιάστηκε πλέον και επίσημα στην Ιαπωνία, με την Honda να προσθέτει ένα ακόμα ηλεκτρικό μοντέλο στη γκάμα της αξιοποιώντας τη δημοφιλή πλατφόρμα των μικροσκοπικών μοντέλων N-series.

Το N-One e: διατηρεί την χαρακτηριστική «τετράγωνη» σιλουέτα με το αυξημένο ύψος, τους μικρούς τροχούς και τη συμπαθητική εμφάνιση του εμπρός μέρους. Σε αντίθεση με το πιο εντυπωσιακό πρωτότυπο του Goodwood που είχε τονισμένα φτερά, η έκδοση παραγωγής συμμορφώνεται με τους αυστηρούς κανονισμούς των kei cars της Ιαπωνίας, που θέτουν περιορισμούς σε διαστάσεις και ισχύ.

Έτσι, το N-One e: δεν ξεπερνά τα 3,40 μέτρα και η ισχύς του παραμένει κάτω από τους 64 ίππους (63 ίπποι ή 47 kW), προερχόμενη από έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα. Αν και η Honda δεν έχει δώσει πλήρη τεχνικά στοιχεία, είναι σχεδόν βέβαιο πως χρησιμοποιεί την ίδια ηλεκτρική πλατφόρμα με το μεγαλύτερο N-Van e:, το οποίο υπόσχεται αυτονομία περίπου 245 χιλιομέτρων. Το πιο μικρό και πιο ελαφρύτερο N-One θα ξεπερνά ελαφρώς αυτό το νούμερο.

Η ταχυφόρτιση γίνεται με έως και 50 kW και η μικρή μπαταρία φορτίζει σε περίπου 30 λεπτά.

Στο εσωτερικό, η σχεδίαση είναι μίνιμαλ αλλά όχι φτωχή. Η παρουσία φυσικών διακοπτών και ενός κλασικού περιστροφικού διακόπτη για την ένταση του ήχου στην οθόνη αφής δείχνει ότι η Honda δεν συμμερίζεται τη μόδα του ελέγχου των πάντων από την κεντρική οθόνη –κάτι που σίγουρα θα εκτιμήσουν οι πιο πολλοί. Ο επιλογέας φοράς κίνησης στην κεντρική κονσόλα δείχνει οικείος, ενώ υπάρχει και πλήκτρο για λειτουργία one-pedal.

Ένα πρακτικό ράφι κάτω από την οθόνη μπορεί να φιλοξενήσει ένα smartphone -δεν υπάρχει ασύρματη φόρτιση- ενώ τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται σε αναλογία 50:50.

Το πιο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του N-One e: είναι ίσως η λειτουργία V2L (Vehicle-to-Load), που επιτρέπει τη χρήση του αυτοκινήτου ως κινητή πηγή ενέργειας για τη φόρτιση εξωτερικών συσκευών – από λάπτοπ και ποδήλατα μέχρι και οικιακές συσκευές σε περίπτωση διακοπής ρεύματος.

Για τη χρήση της λειτουργίας V2L απαιτείται ένας αντάπτορας που διατίθεται ως αξεσουάρ από την Honda, μαζί με άλλα στοιχεία εξοπλισμού όπως μια LED ενδεικτική υχνία στο ταμπλό για την ένδειξη φόρτισης, αλλά και ένα πακέτο αμαξώματος με racing ρίγες τύπου Shelby.

Οι πωλήσεις στην Ιαπωνία ξεκινούν τον Σεπτέμβριο, ενώ τον ίδιο μήνα αναμένεται και το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του στο Μόναχο και την έκθεσή του.

Η BMW παίρνει κεφάλι από τη Mercedes στα μεγάλα

BMW

Peugeot E-208 GTi: Η επιστροφή του θρύλου στην ηλεκτρική εποχή

Featured

Alfa Romeo: Στην Ελλάδα η Junior Intensa – Πόσο κοστίζει

Alfa Romeo

Αλλάζουν τα ηλεκτρικά σχέδια της Alfa Romeo

Alfa Romeo