Σύνδεση

Ford

Ford: Η πόρτα της καρότσας του νέου Ranger PHEV είναι πολυεργαλείο  

Από μια απλή, αναδιπλούμενη μεταλλική επιφάνεια σε ένα πολυλειτουργικό εργαλείο για την εργασία και όλους τους λάτρεις της περιπέτειας και της περιήγησης στη φύση, η πόρτα χώρου φόρτωσης των pick-up της Ford έχει εξελιχθεί συστηματικά από τους μηχανικούς της εταιρείας με την πάροδο των ετών.

Οι πρώτες πίσω πόρτες των μοντέλων F-Series της δεκαετίας του ‘40 ήταν εξαιρετικά απλές στην κατασκευή τους, αποτελώντας ουσιαστικά απλές μεταλλικές επιφάνειες, οι οποίες διέθεταν αλυσίδες ή συρματόσχοινα για τη στήριξή τους.

Τις δεκαετίες του ‘60 και του ‘70 η εξέλιξή τους προχώρησε ακόμα περισσότερο, με τις πίσω πόρτες των pick-up της Ford να γίνονται ακόμα πιο ανθεκτικές και στιβαρές, διαθέτοντας συγχρόνως κλειδαριές για περισσότερη ασφάλεια.

Αμέσως μετά υποστήριξαν σημαντικές αναβαθμίσεις στην αντοχή και την εργονομία τους. Συγκεκριμένα, την  δεκαετία του ‘80 οι πόρτες καρότσας των pick-up της Ford έγιναν πιο ελαφριές και πιο ανθεκτικές, ενσωματώνοντας την ίδια στιγμή ακόμα πιο αναβαθμισμένους μηχανισμούς κλειδώματος.

Το 2000, η Ford εισήγαγε την πρώτη πόρτα χώρου φόρτωσης με υποβοήθηση για το άνοιγμα και το κλείσιμό της (Tailgate Assist). Η επανάσταση ήρθε την αμέσως επόμενη δεκαετία, όταν η Ford ενσωμάτωσε στην πίσω πόρτα ένα ενσωματωμένο και αναδιπλούμενο σκαλοπάτι (Tailgate Step). Αυτό διέθετε επίσης μια ειδικά σχεδιασμένη χειρολαβή, διευκολύνοντας σημαντικά την πρόσβαση όλων των οδηγών και επαγγελματιών στο χώρο φόρτωσης.

Την δεκαετία του 2020, η Ford παρουσίασε τις πολύ-λειτουργικές πίσω πόρτες. Στα νεότερα F-150 και Super Duty, η εταιρεία πρόσθεσε καινούργια χαρακτηριστικά, όπως μια πρακτική και ενσωματωμένη στο εσωτερικό τους τμήμα επιφάνεια εργασίας (Work Surface), τον ηλεκτρικό μηχανισμό ανοίγματος με τηλεχειρισμό, καθώς και διαχωριστικά φορτίου και ενσωματωμένες εργαλειοθήκες.

Ένα νέο χαρακτηριστικό που έκανε την εμφάνισή του στο σκληροτράχηλο F-150 ήταν το Pro Access Tailgate. Το πρωτοποριακό αυτό σύστημα προσέθεσε μια μεσαία πόρτα, ενσωματωμένη στην κύρια, η οποία ανοίγει προς τα έξω σε τρεις διαφορετικές γωνίες (37, 70 και 100 μοιρών), προσφέροντας ακόμα πιο άμεση και εύκολη πρόσβαση στο χώρο φόρτωσης του pick-up.

Κάντε την πόρτα χώρου φόρτωσης τον τέλειο χώρο εργασίας και αναψυχής με το νέο Ford Ranger PHEV

Το νέο Ford Ranger Plug-in Hybrid (PHEV) έρχεται να εισάγει σήμερα ακόμα περισσότερα καινοτόμα χαρακτηριστικά και συστήματα στην πόρτα χώρου φόρτωσης με πρωταρχικό στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της λειτουργικότητας και της πρακτικότητας που προσφέρει.

Το κορυφαίο από τα συστήματα αυτά είναι το Pro Power Onboard, το οποίο προσφέρει στους πελάτες πολλαπλές πρίζες στην πίσω πόρτα, εξασφαλίζοντας έτσι τη δυνατότητα χρήσης μιας σειράς εργαλείων και συσκευών, χωρίς την ανάγκη εξωτερικής γεννήτριας.

Το Pro Power Onboard υποστηρίζει όλους όσοι χρειάζονται έξτρα ενέργεια για τη δουλειά ή τις εκδρομές τους, παρέχοντας απρόσκοπτα τη δυνατότητα τροφοδοσίας εργαλείων αλλά και εξοπλισμού υψηλής απόδοσης σε εργοτάξια ή κάμπινγκ. Το σύστημα προσφέρει στάνταρ ισχύ φόρτισης 2,3 kW. Ωστόσο, οι πελάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν την έκδοση των 6,9 kW, η οποία διαθέτει δύο παροχές των 15 amp στο χώρο φόρτωσης -με ισχύ 3,45 kW διαθέσιμα για κάθε μια- έτσι ώστε να μπορούν να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις λειτουργίας βαρέως τύπου εξοπλισμού.

Η πίσω πόρτα χώρου φόρτωσης του νέου Ford Ranger PHEV είναι συγχρόνως και μια απόλυτα εργονομική επιφάνεια εργασίας. Αποτελώντας έναν κινητό πάγκο, διαθέτει ενσωματωμένους σφιγκτήρες για τη συγκράτηση διαφόρων αντικειμένων, αλλά και έναν χάρακα για μετρήσεις, διευκολύνοντας έτσι μια σειρά από επαγγελματικές ανάγκες.

Το νέο Plug-in Hybrid σύστημα κίνησης με το οποίο εξοπλίζεται το νέο Ranger PHEV συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα EcoBoost των 2,3 λίτρων της Ford και το 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας με έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 75 kW και μια μπαταρία ιόντων λιθίου με ωφέλιμη χωρητικότητα 11,8 kWh, η οποία εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία έως και 43 χιλιόμετρο σε συνδυασμένο κύκλο (50 χιλιόμετρα σε αστικό κύκλο). Η ροπή των 697 Nm είναι η υψηλότερη από οποιουδήποτε άλλου Ranger παραγωγής και χάρη στη μέγιστη απόδοση των 281 ίππων, η έκδοση PHEV έχει μεγαλύτερη ισχύ σε σχέση με ένα πετρελαιοκίνητο Ranger 3.0L V6.

Οι κάτοχοί του θα συνεχίσουν να είναι σε θέση να μεταφέρουν ωφέλιμο φορτίο έως 800 κιλά, να ρυμουλκούν έως και 3.500 kg και να επωφελούνται από τις εκτός δρόμου ικανότητες που προσφέρουν τόσο το σύστημα τετρακίνησης e-4WD και το dual-range κιβώτιο μεταφοράς (κοντές/μακριές σχέσεις), όσο και το μπλοκέ πίσω διαφορικό.

Ανακαλύψτε περισσότερα για το νέο Ford Ranger PHEV εδώ.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Honda Dream Offers για το ZR-V

Honda

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi