Σύνδεση

Audi

Αυτό είναι το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Audi που θα είναι διαθέσιμο από τον Αύγουστο

Mπορεί το καμουφλάζ να είναι βαρύ αλλά οι γραμμές του αμαξώματος του πρώτου ηλεκτρικού SUV της Audi, του E-Tron quattro, διαφαίνονται αρκετά καλά. Όπως διαφαίνονται και στοιχεία όπως η μάσκα που ναι μεν είναι αντίστοιχη με αυτή των σύγχρονων συμβατικών μοντέλων της μάρκας αλλά μιας και εδώ οι ανάγκες ψύξης είναι διαφορετικές ίσως να είναι και τελείως κλειστή.

Χαρακτηριστικοί είναι και οι στενοί προβολείς, καθώς και τα τονισμένα φτερά, ενώ το  μήκος του φτάνει τα 4,88 μέτρα (πλάτος 1,93, ύψος 1,54) και το μεταξόνιο τα 2,91 μέτρα, γεγονός που είναι μια πολύ καλή ένδειξη για άνετους χώρους στο εσωτερικό του. Κάτι που επιβεβαιώνει το μέγεθος του πορτμπαγκάζ, που κυμαίνεται από τα 615 έως και τα 1.725 λίτρα.

Η βάση του E-Tron quattro θα είναι κατά πάσα πιθανότητα μια επιμηκυμένη έκδοση του πλαισίου MLB, ενώ η οροφή θα είναι καλυμμένη με φωτοβολταϊκά, που θα συμβάλουν με τη σειρά τους, έστω και λίγο, στο ενεργειακό ισοζύγιο.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4026″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Το πρωτότυπο, που έχει παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 2005 είχε τρεις ηλεκτροκινητήρες, έναν μπροστά και δύο πίσω, με συνδυαστική ισχύ 435 ίππων, που μπορεί να φτάσει και τους 503, στη λειτουργία boost. Η τροφοδοσία τους γίνεται από μια μπαταρία 95 kWh, που φορτίζει και από φορτιστή ισχύος 150 kW, ενώ η αυτονομία φτάνει μέχρι και τα 500 χιλιόμετρα. Για τις επιδόσεις σημειώστε ένα 0-100 σε 4,6 δεύτερα και μια τελική ταχύτητα 210 χλμ./ ώρα.

Το Audi E-Tron quattro θα είναι διαθέσιμο από τον Αύγουστο σε τιμές που θα ξεκινούν από τις 80.000 ευρώ, ενώ στη Νορβηγία μπορεί κανείς να το παραγγείλει ήδη, με μια προκαταβολή της τάξης των 2.150 ευρώ.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo