Ένα από τα πιο δημοφιλή ονόματα της ελληνικής αγοράς στα 4×4, που όμως λόγω της απουσίας της εταιρίας από την Ευρώπη έπαψε να μας απασχολεί, στην πραγματικότητα ζει και βασιλεύει. Ο λόγος για το Daihatsu Terios που κάνει την μεγάλη επιστροφή, εντελώς αγνώριστο και με πολύ διαφορετική φιλοσοφία.
Κάτι η εξαγορά της Daihatsu από την Toyota, κάτι η αλλαγή στρατηγικής σε global επίπεδο, κάτι η πτώση των πωλήσεων, κάτι η ισχυροποίηση του γεν έναντι του ευρώ (το 2011), όλα αυτά οδήγησαν την Daihatsu στο να εγκαταλείψει το Ευρωπαϊκό σκηνικό, δραστηριοποιούμενη πλέον κατά κύριο λόγο στις αγορές της Ν.Ανατολικής Ασίας.
Στην Ινδονησία λοιπόν παρουσιάστηκε η νέα γενιά του Terios το οποίο έχει δανειστεί πολλά στοιχεία από το design της Τoyota και διαθέτει πλέον ένα αμάξωμα στα 4,43 μέτρα.
Από εκεί και πέρα την κίνηση αναλαμβάνει ένας 1.500άρης τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης με φουλ χρονισμό (Dual VVTI-i) με τα 104 άλογα να μεταφέρονται μέσω χειροκίνητου κιβωτίου με 5 σχέσεις (ή αυτόματου με 4) στους πίσω τροχούς(!).
Το αυτοκίνητο απευθύνεται πλέον αποκλειστικά σε αναδυόμενες αγορές, αφήνοντας τις όποιες αναμνήσεις από το Terios που αγαπήθηκε στην χώρα μας αναλλοίωτες Ευτυχώς!
Παναγιώτης Τριτάρης
