Σύνδεση

Audi

Το GT50 Concept αποτίνει φόρο τιμής στον εμβληματικό 5κύλινδρο της Audi

Η Audi αποφάσισε να γιορτάσει με έναν πολύ ιδιαίτερο τρόπο τα 50 χρόνια του εμβληματικού πεντακύλινδρού της αναθέτοντας σε μια ομάδα νεαρών μαθητευόμενων μηχανικών την κατασκευή ενός πρωτότυπου που ξεφεύγει από τα συνηθισμένα. Το αποτέλεσμα είναι το Audi GT50 Concept, ένα μοναδικό, one-off πρωτότυπο που τιμά την αγωνιστική παράδοση της μάρκας και ταυτόχρονα δείχνει πώς η κληρονομιά μπορεί να ξαναγίνει πηγή έμπνευσης για το σήμερα.

Βάση του GT50 είναι το τρέχον Audi RS 3, με τον πεντακύλινδρο 2.5 TFSI που αποδίδει περίπου 394 ίππους και κρατά ψηλά τη σημαία ενός θρυλικού μοτέρ που χρονολογείται από το 1976.   

Αισθητικά το GT50 Concept είναι σαφώς εμπνευσμένο από τα θρυλικά αγωνιστικά με τα οποία η Audi έτρεχε στις ΗΠΑ τις δεκαετίες του ’80 και του ’90. Πιο ειδικά από τα Audi 90 quattro IMSA GTO και 200 quattro Trans-Am, που έγραψαν ιστορία στους αγώνες εκείνης της εποχής.

Έτσι λοιπόν το GT50 διαθέτει ένα τετραγωνισμένο αμάξωμα τριών όγκων με έντονα φτερά, μεγάλες ζάντες που θυμίζουν τους αγωνιστικούς τροχούς των IMSA, χαμηλό εμπρός σπόιλερ και μεγάλος πίσω διαχύτη σε συνδυασμό με σπόιλερ για αυξημένο κάθετο φορτίο. Στοιχεία όπως οι χιαστί LED προβολείς εμπρός και πίσω αποτελούν μοντέρνες αναφορές στην παραδοσιακή αισθητική των αγωνιστικών, ενώ η οροφή προέρχεται από ένα παλιό Audi 80.

Στο εσωτερικό, η εικόνα είναι εξίσου αγωνιστική καθώς δεν υπάρχει κανένα  περισσό στοιχείο άνεσης και πολυτέλειας ενώ το παρόν δίνει ένας χειροποίητος κλωβός ασφαλείας.  

Αν και για το GT50 δεν υπάρχουν σχέδια παραγωγής, επίσημα τουλάχιστον, υπάρχει έντονη συζήτηση στους κύκλους στο εσωτερικό της μάρκας για το ότι θα μπορούσε να επηρεάσει μελλοντικές ειδικές εκδόσεις ή ακόμα και ένα RS 3 με ρετρό αναφορές.

Το Audi GT50 Concept είναι, κατά βάση, ένα υπενθύμιση του ότι η ιστορία και μπορούν να γίνει εργαλείο δημιουργικότητας και ότι ακόμη και σε μια εποχή όπου η ηλεκτροκίνηση κυριαρχεί στις συζητήσεις, υπάρχουν αυτοκίνητα που εκπροσωπούν μια διαφορετική και ακόμη ζωντανή παράδοση. Ο πεντακύλινδρος της Audi δεν είναι ένας ακόμα κινητήρας. Είναι ένα σύμβολο επιμονής και μοναδικού χαρακτήρα, που συνεχίζει να εμπνέει.

Γιατί η Mercedes κάνει στροφή 180 μοιρών;

Mercedes-Benz

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio παίρνουν παράταση ζωής  

Alfa Romeo

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi