Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΠΟΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΓΕΝΕΥΗΣ; ΜΗ ΒΙΑΣΤΕΙTE ΝΑ ΠΕΙΤΕ Η BUGATTI CHIRON…

Τα πάντα έδειχναν πως το πιο δυνατό αυτοκίνητο στην έκθεση της Γενεύης θα ήταν η καινούργια Bugatti Chiron, μέχρι που η βρετανική Arash Motor Company -που έχει ήδη παρουσιάσει το AF8- ανακοίνωσε πως θα εμφανίσει το AF10 με ούτε λίγο ούτε πολύ 2.109 ίππους.

Η τιμή αυτή ακούγεται εξωπραγματική, όμως η Arash ισχυρίζεται πως αυτή είναι η μέγιστη ισχύς που μπορεί να αποδώσει ο V8 των 6.200 κυβικών με τη βοήθεια μηχανικού υπερσυμπιεστή και τεσσάρων ηλεκτροκινητήρων -ένας σε κάθε τροχό. Όπως γίνεται αντιληπτό το Arash AF10 είναι τετρακίνητο, ενώ ο  V8 από μόνος του αποδίδει 913 ίππους και 1.200 Nm ροπής.

ARASH-AF10-1A

Με τη μάξιμουμ ισχύ του, το AF10, που όπως μπορείτε να δείτε κάνοντας κλικ ΕΔΩ σε ένα βίντεο του TopGear υπάρχει από το 2009, χρειάζεται λιγότερα από 3 δεύτερα για το 0-100. Ο V8 στέλνει την ροπή του στους πίσω τροχούς, ενώ κάθε ηλεκτροκινητήρας έχει ένα μειωτήρα δύο βαθμίδων και τροφοδοτείται με ενέργεια από μπαταρία ιόντων λιθίου, με λειτουργία ανάκτησης ενέργειας στο πρόγραμμα Race.

Το πλαίσιο είναι ένα χωροδικτύωμα από αλουμίνιο, το αμάξωμα είναι από κάρμπον και πολυμερισμένο ανθρακόνημα, ενώ υπάρχει ηλεκτροϋδραυλικός μηχανισμός ανύψωσης του πλαισίου κατά μερικά εκατοστά για κίνηση σε κακής ποιότητας οδοστρώματα.

Το AF10 που θα παρουσιαστεί όπως είπαμε στη Γενεύη θα κοστίζει από 1,42 εκατομμύρια ευρώ, ενώ η αγωνιστική του έκδοση, που τιμάται 1,55 εκατομμύρια, θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ρολ μπαρ και σύστημα πυρόσβεσης. Όσο για το AF8 κοστίζει περίπου 452.000 ευρώ.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo