Mπορεί τα ηλεκτρικά σιγά σιγά να κυριαρχούν, όμως όπως φαίνεται υπάρχει ακόμα χώρος για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Και το αυτοκίνητο που βλέπετε, με την παράξενη ονομασία 777 είναι η καλύτερη απόδειξη.
Η 777 Motors, που ιδρύθηκε από τον επιχειρηματία και συλλέκτη αυτοκινήτων Andrea Levy, ανακοίνωσε αρχικά το υπεραυτοκίνητο τον Νοέμβριο του 2022. Ωστόσο, μια πιο έτοιμη για παραγωγή έκδοση, με νέα renderings, έκανε το ντεμπούτο της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου 2023 Milano Monza (MiMo) το Σαββατοκύριακο.
Ο Ιταλός σχεδιαστής Umberto Palermo έχει ασχοληθεί με το αμάξωμα, αντλώντας έμπνευση από τους αγώνες αντοχής και τα hypercars.
Η Dallara ασχολήθηκε με το εγκεκριμένο από την FIA μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακονήματα, την αεροδυναμική και τα μηχανικά μέρη.
Την ισχύ του μοντέλου παρέχει ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας V8 4,5 λίτρων που αναπτύχθηκε από τη βρετανική Gibson Technology και αποδίδει 740 ίππους, χωρίς καμία ηλεκτρική υποβοήθηση.
Με βάρος μόλις 900 κιλά, το 777 Hypercar επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 370 χλμ/ώρα, χάρη στην εξαιρετική αεροδυναμική που παράγει έως και 2.100 κιλά κάθετη δύναμη.
Η εταιρία υποστηρίζει ότι μπορεί να επιτύχει πλευρική επιτάχυνση που κυμαίνεται από 3,5 έως 4,0 g. Για την προετοιμασία των οδηγών για αυτές τις έντονες δυνάμεις, η 777 Motors θα παρέχει ειδική τεχνική και σωματική εκπαίδευση, συμπεριλαμβανομένων και οδήγηση σε προσομοιωτή.
Ο αγωνιστικός εξοπλισμός και ο εξοπλισμός ασφαλείας θα παρέχονται από την Sparco, ενώ η Stilo θα παρέχει τα κράνη.
Στόχος της εταιρείας είναι να ξεκινήσουν οι παραδόσεις στους πελάτες το 2025. Είναι ενδιαφέρον ότι οι επτά μονάδες του hypercar 777 αξίας 7 εκατομμυρίων ευρώ θα παραμείνουν πάντα στη Monza, όπου βρίσκεται η έδρα της μάρκας.
Οι ιδιοκτήτες θα έχουν το προνόμιο να την επισκέπτονται όποτε το επιθυμούν, να χρησιμοποιούν την πίστα και να συμμετέχουν σε αποκλειστικές εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Ο στόχος για το χρόνο γύρου στην πίστα της Μόντσα είναι το εκπληκτικό 1 λεπτό και 33 δευτερόλεπτα, γεγονός που το καθιστά 20 δευτερόλεπτα πιο αργό από ένα μονοθέσιο F1 του 2023.
