Το facelift του VW Golf για το 2025 θα αποτελεί την τελευταία έκδοση που θα κινείται με κινητήρες εσωτερικής καύσης πριν το ιστορικό αυτό μοντέλο μεταβεί εξ ολοκλήρου σε αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης.
Ο διευθύνων σύμβουλος της VW Thomas Schäfer επιβεβαίωσε την αναβάθμιση στα μέσα του κύκλου για το Golf MK8, που θα κάνει το ντεμπούτο του το 2024, διαθέτοντας μια σειρά από βελτιώσεις σε σχεδιασμό, τεχνολογία και αποδοτικότητα.
Οι μέχρι στιγμής κατασκοπευτικές φωτογραφίες αποκάλυψαν πιο αιχμηρούς προβολείς LED και έναν αναθεωρημένο μπροστινό προφυλακτήρα, διατηρώντας την ξεχωριστή ταυτότητα του Golf.
Οι εκδόσεις επιδόσεων GTI, GTD, GTE (PHEV) και R, διαθέτουν πιο σπορ αμάξωμα με πιο δυναμικά χαρακτηριστικά.
Οι εσωτερικές βελτιώσεις περιλαμβάνουν μεγαλύτερη οθόνη αφής, αναβαθμισμένα υλικά και προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.
Βασισμένο στην αρχιτεκτονική MQB Evo, το Golf 2025 διατηρεί τη φημισμένη οδική συμπεριφορά του και προσθέτει ήπια υβριδική τεχνολογία στον κινητήρα 1.5 eTSI.
Αναμένονται οι εκδόσεις 2.0 TDI diesel και 2.0 TSI, ενώ η GTE θα διαθέτει ένα αναβαθμισμένο σύστημα PHEV με μεγαλύτερη μπαταρία, που υπόσχεται αυτονομία έως και 100 χιλιόμετρα.
Η απόφαση της VW να μην ηλεκτροδοτήσει την πλατφόρμα MQB έχει να κάνει από τη διαθεσιμότητα της αρχιτεκτονικής MEB.
Μελλοντικά μοντέλα, βασισμένα στην νέα ηλεκτρική πλατφόρμα SSP, θα εγκαινιάσουν τον αμιγώς ηλεκτρικό διάδοχο του Golf μετά το 2026.
