Η Nissan τερμάτισε επίσημα την παραγωγή του GT-R R35, σηματοδοτώντας το τέλος μιας εποχής για το θρυλικό σπορ αυτοκίνητο.
Το R35, που παρουσιάστηκε το 2007, παρέμεινε κυρίαρχη δύναμη στα σπορ αυτοκίνητα για σχεδόν δύο δεκαετίες, κερδίζοντας το παρατσούκλι «Godzilla» για τις ικανότητές του να σκοτώνει υπεραυτοκίνητα.
Οι τελευταίες παραγγελίες για το R35 έγιναν δεκτές στην Ιαπωνία πριν η Nissan σταματήσει την παραγωγή, ακολουθώντας παρόμοιες διακοπές σε άλλες περιοχές λόγω των κανονισμών για τους ρύπους.
Με την πάροδο των ετών, ο twin-turbo V6 των 3,8 λίτρων του GT-R γνώρισε σταθερές αναβαθμίσεις επιδόσεων, φτάνοντας τους 600 ίππους στην έκδοση Nismo.
Ωστόσο, οι πιο αυστηρές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων και η στροφή της Nissan προς την ηλεκτροκίνηση σηματοδότησαν το τέλος αυτού του κεφαλαίου.
Κοιτάζοντας μπροστά, το μέλλον του GT-R πιθανότατα βρίσκεται στην ηλεκτροκίνηση.
Το Hyper Force Concept του 2023 υποδηλώνει έναν διάδοχο του R36, που ενδεχομένως να βγει στην παραγωγή το 2028 με τεχνολογία μπαταριών στερεάς κατάστασης.
Αν και η Nissan δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει την τελική της κατεύθυνση, ένα υβριδικό ή πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο αναμένεται να μεταφέρει την κληρονομιά του GT-R προς το μέλλον.
Προς το παρόν, το R35 φεύγει σε πλήρη δόξα από το προσκήνιο, αφήνοντας πίσω του μια αξέχαστη κληρονομιά στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας.
