Σύνδεση

Featured

Τίτλοι τέλους για το ηλεκτρικό Honda e

Η Honda διέκοψε την παραγωγή και τις πωλήσεις του ηλεκτρικού μίνι μοντέλου της, του Honda e, στην Ευρώπη λόγω της χαμηλής ζήτησης και της αλλαγής της στρατηγικής της εταιρείας για την ηλεκτροκίνηση.

Με αρχικό στόχο τις 10.000 ετήσιες πωλήσεις του ανασχεδιασμένου Honda e στην Ευρώπη, η εταιρεία απέτυχε, επιτυγχάνοντας μόνο 3.436 πωλήσεις το 2021 και 2.110 το 2022.

Παρά τον ελκυστικό σχεδιασμό και την προηγμένη τεχνολογία του, η υψηλή τιμή εκκίνησης των 33.850 ευρώ στη Γερμανία (μη διαθέσιμη σε ορισμένες χώρες), η οποία αυξήθηκε σε σχεδόν 40.000 ευρώ μέχρι το 2023 μετά τη διακοπή της έκδοσης χαμηλότερης ισχύος, επηρέασε σημαντικά τις πωλήσεις.

Επιπλέον, η σχετικά μικρή μπαταρία των 37,5 kWh είχε ως αποτέλεσμα την περιορισμένη αυτονομία των 220 χιλιομέτρων.

Η Honda στρέφεται προς το e:NY1, το οποίο έχει υψηλότερη τιμή από το Honda e (από 53.900 ευρώ χωρίς επιδοτήσεις), αλλά προσφέρει διευρυμένη αυτονομία 412 χιλιομέτρων και περισσότερο χώρο.

Διευρύνοντας την ηλεκτρική της γκάμα στην Ευρώπη, η Honda παρουσίασε μοντέλα με υβριδικά, plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, συμπεριλαμβανομένων του e:NY1, του υβριδικού και plug-in υβριδικού CR-V και του ZR-V, όλα εισαγόμενα από την Κίνα.

Αυτό σηματοδοτεί τη στρατηγική στροφή της Honda στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικών οχημάτων.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo