Ο biturbo V8 των 3.900 κυβικών της Ferrari σάρωσε τα πάντα στους φετινούς κινητήρες της χρονιάς (Engine of the Year), μιας και δεν ανακηρύχθηκε μόνο κορυφαίος για φέτος, πέρα από top από τα 3.000 έως τα 4.000 κυβικά, αλλά και για ολόκληρη την 20ετία. Αφήνοντας πίσω του κινητήρες μύθους, όπως τον 6κύλινδρο των 3.200 κυβικών της BMW M, τον Wankel της Mazda ή τον τρικύλινδρο Ecoboost της Ford. Παράλληλα και ο V12 των 6.500 κυβικών της ιταλικής εταιρείας ανακηρύχθηκε τόσο καλύτερος κινητήρας πάνω από τα 4.000 κυβικά όσο και κορυφαίος καινούργιος.
Από κει και πέρα μέχρι τα 1.000 κυβικά το βραβείο πήγε αυτή τη φορά στον 1.0 TSI του VW up! GTI, ενώ η επιλογή από τα 1.000 έως τα 1.400 κ.εκ. ήταν ο επίσης τρικύλινδρος turbo των 1.200 κυβικών της PSA.
Το υβριδικό σύνολο των 1.500 κυβικών της BMW i8 ήταν το κορυφαίο στην κλάση από τα 1.500 έως τα 1.800 κυβικά, από τα 1.800 έως τα 2.000 κυβικά διακρίθηκε ο τετρακύλινδρος boxer turbo της Porsche, ενώ ο εξακύλινδρος της γερμανικής εταιρείας ήταν αυτός που ξεχώρισε από τα 2.500 έως τα 3.000 κ.εκ. Στην ενδιάμεση κατηγορία, από τα 2.000 έως τα 2.500 το βραβείο πήγε, για 9η φορά, στον πεντακύλινδρο των Audi RS3 και TT RS.
Τα βραβεία για τον καλύτερο πράσινο κινητήρα της χρονιάς όσο και για τον καλύτερο ηλεκτρικό πήγαν στο σύνολο που κινεί τα Tesla Model S και Model X.
Γιάννης Σκουφής

2.5 TFSI engine
