Μέχρι πρότινος και σύμφωνα με τις φήμες η απόφαση κατάργησης του 108 από την γκάμα της Peugeot και του C1 από αυτήν της Citroen ήταν λίγο πολύ δεδομένη.
Βέβαια ακούγεται περίεργο οι δύο γαλλικές εταιρείες να μην εκπροσωπούνται στην πιο μικρή των κατηγοριών και έτσι υπάρχει ένα παράθυρο να συνεχίσουν να δίνουν το παρόν αλλά με δύο πλήρως ηλεκτρικά μίνι. Τα οποία θα μπορούσαν να χρησιμοποιούν τόσο το πλαίσιο όσο και το σύστημα πρόωσης του νέου Fiat 500e, το οποίο θα είναι επίσης αποκλειστικά ηλεκτρικό.
Η προοπτική αυτή, που ακούγεται απόλυτα λογική, ενισχύεται και από δηλώσεις του επικεφαλής της Peugeot Jean-Philippe Imparato.
Όσο για το τρίτο της μέχρι τώρα συνομοταξίας, το Toyota Aygo είναι δεδομένο από την πλευρά των Ιαπώνων, οι οποίοι δε αντιμετωπίζουν ουσιαστικό πρόβλημα ρύπων και προστίμων, πως θα συνεχίσει ανεξάρτητο. Άλλωστε και το εργοστάσιο στην Τσεχία, όπου κατασκευάζονται και τα τρία, θα περάσει στην Toyota.
