Ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, επανέρχεται δυναμικά στη δημόσια συζήτηση για το μέλλον της αυτοκίνησης, αμφισβητώντας ανοιχτά τη «μονοκαλλιέργεια» της ηλεκτροκίνησης.
Σε πρόσφατη συνέντευξή του, υποστήριξε ότι τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα δεν είναι τόσο «καθαρά» όσο παρουσιάζονται, ειδικά όταν φορτίζονται με ρεύμα παραγόμενο από θερμικά εργοστάσια, όπως συμβαίνει στην Ιαπωνία.
Αντίθετα, σημείωσε ότι τα 27 εκατομμύρια υβριδικά Toyota που κυκλοφορούν έχουν την ίδια θετική επίδραση στις εκπομπές CO₂ όσο 9 εκατομμύρια EV.
Ο Toyoda υπεραμύνθηκε της πολυδιάστατης στρατηγικής της εταιρείας του, η οποία περιλαμβάνει υβριδικά, plug-in hybrid, ηλεκτρικά, υδρογόνου και κινητήρες με συνθετικά καύσιμα.
Όπως τόνισε, στόχος δεν είναι η προσκόλληση σε μία τεχνολογία, αλλά η αποτελεσματική μείωση του άνθρακα με ρεαλιστικές λύσεις για κάθε αγορά.
Η τοποθέτηση Toyoda έρχεται σε μία εποχή όπου πολλές κυβερνήσεις και εταιρείες πιέζουν για πλήρη μετάβαση στα ηλεκτρικά, όμως η Toyota εξακολουθεί να καλεί σε σύνεση και τεχνολογική ευελιξία. Το μήνυμα είναι σαφές: το πρόβλημα είναι ο άνθρακας , όχι ο κινητήρας.
