Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Προελαύνουν τα ηλεκτρικά στην Ευρώπη

Με σταθερά βήματα τα ηλεκτρικά μοντέλα αυξάνουν τις πωλήσεις και τα μερίδια αγορά τους.

Έτσι το Μάρτιο και στις χώρες της ΕΕ οι ταξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων με μπαταρία (BEV) αυξήθηκαν κατά 58% φτάνοντας τις 151.573 μονάδες. Αυτό ισοδυναμεί με μερίδιο αγοράς 13,9% και αντιπροσωπεύει αύξηση 2,5% από τον Μάρτιο του 2022 (11,4%).

Διψήφια και τριψήφια αύξηση καταγράφηκς στα περισσότερα κράτη μέλη της Ε.Ε, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την τρίτη μεγαλύτερη αγορά της την Ολλανδία όπου σημειώθηκε αύξηση κατά 132,6%!

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα το πρώτο τρίμηνο του 2023 η συνολική αύξηση να έχει φτάσει το 43,2% και οι πωλήσεις σε απόλυτα νούμερα τις 320.987 μονάδες.

Τα υβριδικά αυτοκίνητα (HEV) είχαν έναν ακόμη δυνατό μήνα τον Μάρτιο, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 38,1% στις 264.694 μονάδες. Αυτή η ανάπτυξη οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις διψήφιες αυξήσεις στις τέσσερις βασικές αγορές της ΕΕ, ιδιαίτερα σε στην Ισπανία (+75,3%) και στην Ιταλία (+47,8%). Κατά συνέπεια, τα HEVs έφτασαν σε μερίδιο αγοράς 24,3%, αυξημένο κατά 1,6% από τον Μάρτιο του 2022 (22,7%).

Μετά την αρνητική τους απόδοση τους πρώτους δύο μήνες του 2023, η αγορά της ΕΕ για plug-in υβριδικά οχήματα (PHEV) σημείωσε αύξηση 4,3% τον Μάρτιο μετά από βελτιωμένες πωλήσεις σε τρεις από τις τέσσερις μεγαλύτερες αγορές: Ισπανία (+80,1%), Γαλλία (+34,5%) και Ιταλία (+23,1%). Αντίθετα, η γερμανική αγορά υποχώρησε κατά 38,5%. Παρά τις αυξήσεις σε ορισμένες βασικές αγορές, το συνολικό μερίδιο αγοράς PHEV της ΕΕ χάνει έδαφος σε σχέση με άλλα τμήματα οχημάτων, μειώνοντας κατά 1,6% από 8,8% τον Μάρτιο του 2022 σε 7,2% το 2023.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo