Η ηλεκτροκίνηση μπορεί να εμφανίζεται πως αποτελεί τη λύση του μέλλοντος για όλες ανεξαρτήτως τις κατηγορίες αυτοκινήτων αλλά από την άλλη το βέβαιο είναι πως, για την αρχή τουλάχιστον, έχει μάλλον πιο πολύ νόημα για τα πιο μικρά μοντέλα. Τα λεγόμενα και πόλης και όχι τόσο για τα μεγάλα και ακριβά που εμφανίστηκαν τελευταία. Μοντέλα σαν το Audi e-Tron, τη Mercedes EQC και τη Jaguar i-Pace.
Από αυτή τη σκοπιά λοιπόν το ότι η Linda Jackson, η επικεφαλής της Citroen, άφησε να εννοηθεί πως το επόμενο C1 θα είναι ηλεκτρικό ακούγεται απόλυτα λογικό.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες θα μπορούσε να είναι ένα EV πόλης με μπαταρία 20 έως 30 kWh και αυτονομία από 160 έως και 200 χιλιόμετρα. Αν ισχύσει κάτι τέτοιο τότε θα δούμε και ηλεκτρικό Peugeot 108, ενώ αν η Toyota έχει διαφορετική στρατηγική ίσως και να τερματιστεί η συνεργασία του. Αυτή τη στιγμή και τα τρία μίνι κατασκευάζονται στο ίδιο εργοστάσιο στην Τσεχία από την.
Η PSA πάντως έχει σκοπό να παρουσιάσει ηλεκτρικές εκδόσεις και των υπερ-μίνι των εταιρειών που ανήκουν στο πορτοφόλιό της. Η αρχή θα γίνει με το Opel eCorsa και θα ακολουθήσουν τα νέα Peugeot 208 και Citroen C3.
Γιάννης Σκουφής
