Σύνδεση

Featured

Oι Έλληνες εξακολουθούν να προτιμούν τον πετρελαιοκινητήρα

Μπορεί να έχουν δεχθεί πόλεμο -αδικαιολόγητο- μπορεί ο εξηλεκτρισμός να προχωρά με αποτέλεσμα οι πωλήσεις τους να έχουν μειωθεί σε σχέση με το παρελθόν αλλά τα diesel αποδεικνύονται πολύ σκληρά για να πεθάνουν, καθώς εξακολουθούν να προσελκύουν τους Έλληνες καταναλωτές.

Με βάση τα στοιχεία από τις ταξινομήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων για το οκτάμηνο του έτους, που ανέρχονται σε 75.148 μονάδες, το μερίδιό τους φτάνει το 18%. Αυτά σημαίνει πως σε αυτό το χρονικό διάστημα πουλήθηκαν στην Ελλάδα 13.526 καινούργια πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα. 

Σίγουρα ισχυρό κίνητρο για την αγορά αυτοκινήτου, που καταναλώνει πετρέλαιο -ειδικά σε μια χρονική περίοδο όπου το κόστος της ενέργειας αυξάνεται συνεχώς- παραμένει η κατανάλωση του, που είναι πραγματικά ασυναγώνιστη και έχει σαν αποτέλεσμα, πέρα από τη μείωση του λειτουργικού κόστους και την αυξημένη αυτονομία.

Υπό το πρίσμα αυτό τα κορυφαία diesel είναι τα εξής:  

Μάρκα Μοντέλο Μέση κατανάλωση (lt/100km)
SEAT LEON 2.0 TDI evo (150 PS) DSG 3,7- 5,1
OPEL CORSA 1.5 D 102 PS S/S MT6 4,0- 4,3
PEUGEOT 208 1.5 BlueHDi 100 PS 4,0- 4,1
ŠKODA OCTAVIA COUPE 2.0 TDI 116 PS 4,1- 4,2
RENAULT CLIO 1.5 Blue dCi (85 PS) 4,1- 4,7
FIAT TIPO 1.3 MTJ 95 PS 4,2- 4,2
FORD FOCUS 1.5 EcoBlue (120 PS) 4,2- 4,4
CITROEN C3 1.5 BlueHDi (100 PS) 4,2- 4,3
OPEL ASTRA 1.5 Diesel (105 PS) MT6 4,3- 4,5
CITROEN C4 C-CROSS 1.5 BlueHDi (110 PS) 4,3- 4,4

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo