Μπορεί να έχουν δεχθεί πόλεμο -αδικαιολόγητο- μπορεί ο εξηλεκτρισμός να προχωρά με αποτέλεσμα οι πωλήσεις τους να έχουν μειωθεί σε σχέση με το παρελθόν αλλά τα diesel αποδεικνύονται πολύ σκληρά για να πεθάνουν, καθώς εξακολουθούν να προσελκύουν τους Έλληνες καταναλωτές.
Με βάση τα στοιχεία από τις ταξινομήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων για το οκτάμηνο του έτους, που ανέρχονται σε 75.148 μονάδες, το μερίδιό τους φτάνει το 18%. Αυτά σημαίνει πως σε αυτό το χρονικό διάστημα πουλήθηκαν στην Ελλάδα 13.526 καινούργια πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα.
Σίγουρα ισχυρό κίνητρο για την αγορά αυτοκινήτου, που καταναλώνει πετρέλαιο -ειδικά σε μια χρονική περίοδο όπου το κόστος της ενέργειας αυξάνεται συνεχώς- παραμένει η κατανάλωση του, που είναι πραγματικά ασυναγώνιστη και έχει σαν αποτέλεσμα, πέρα από τη μείωση του λειτουργικού κόστους και την αυξημένη αυτονομία.
Υπό το πρίσμα αυτό τα κορυφαία diesel είναι τα εξής:
Μάρκα | Μοντέλο | Μέση κατανάλωση (lt/100km) |
SEAT | LEON 2.0 TDI evo (150 PS) DSG | 3,7- 5,1 |
OPEL | CORSA 1.5 D 102 PS S/S MT6 | 4,0- 4,3 |
PEUGEOT | 208 1.5 BlueHDi 100 PS | 4,0- 4,1 |
ŠKODA | OCTAVIA COUPE 2.0 TDI 116 PS | 4,1- 4,2 |
RENAULT | CLIO 1.5 Blue dCi (85 PS) | 4,1- 4,7 |
FIAT | TIPO 1.3 MTJ 95 PS | 4,2- 4,2 |
FORD | FOCUS 1.5 EcoBlue (120 PS) | 4,2- 4,4 |
CITROEN | C3 1.5 BlueHDi (100 PS) | 4,2- 4,3 |
OPEL | ASTRA 1.5 Diesel (105 PS) MT6 | 4,3- 4,5 |
CITROEN | C4 C-CROSS 1.5 BlueHDi (110 PS) | 4,3- 4,4 |
