Οι Hyundai, Ford M-Sport και Toyota θα μετέχουν στο WRC έως το 2024, ενώ η FIA από την πλευρά της συμφώνησε να συμμετέχει στο κόστος της εξέλιξης των καινούργιων υβριδικών αγωνιστικών. Που θα εξακολουθήσουν νια κινούνται από κινητήρες turbο βενζίνης 1.600 κυβικών οι οποίοι όμως πλέον θα υποβοηθούνται από έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 136 ίππων και 180 Nm.
Αν όλα εξελιχθούν σύμφωνα με τον προγραμματισμό το Ράλι Ακρόπολις θα γίνει για πρώτη φορά με υβριδικά αγωνιστικά.
Η εισαγωγή της υβριδικής τεχνολογίας στα ράλι είχε ανακοινωθεί πριν από δύο χρόνια, ενώ μέχρι στιγμής μόνο η Hyundai έχει δηλώσει πως το υβριδικό αγωνιστικό της θα βασίζεται στο i20. Η Ford λέγεται πως θα προτιμήσει το Puma, ενώ η Toyota το πιο πιθανό είναι να συνεχίσει με το Yaris.
