Η Suzuki θα παρουσιάσει στο Japan Mobility Show, την έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιο που θα διεξαχθεί από τις 30 Οκτωβρίου έως τις 9 Νοεμβρίου, για πρώτη φορά το νέο της λογότυπο. Πρόκειται για την πρώτη ουσιαστική ανανέωση του σήματός της από το 2003, με στόχο να εκφράσει τον εκσυγχρονισμό της και την προσαρμογή της στις νέες περιβαλλοντικές και σχεδιαστικές απαιτήσεις.
Το γνώριμο «S» διατηρεί τη βασική του μορφή, όμως αποκτά μια πιο λιτή και σύγχρονη αισθητική. Η χρωμιωμένη, γυαλιστερή επιφάνειά του αντικαθίσταται από ένα flat φινίρισμα σε ματ ασημί, το οποίο όχι μόνο ακολουθεί τη σχεδιαστική τάση της εποχής, αλλά και μειώνει την περιβαλλοντική επιβάρυνση που συνεπάγεται η παραγωγή του.
Όπως τόνισε ο Toshihiro Suzuki, Representative Director και President της εταιρείας, το νέο σήμα αντικατοπτρίζει τη δέσμευση της Suzuki να συνεχίσει να εξελίσσει τα προϊόντα της με γνώμονα τον πελάτη, αλλά και την αποφασιστικότητα να ανταποκριθεί στις προκλήσεις του μέλλοντος. Με άλλα λόγια, δεν πρόκειται απλώς για μια αλλαγή εικόνας, αλλά για ένα μήνυμα στρατηγικής κατεύθυνσης.
Η εφαρμογή του νέου λογότυπου θα ξεκινήσει άμεσα από τα πρωτότυπα που θα κάνουν πρεμιέρα στην έκθεση της ιαπωνικής πρωτεύουσας και στη συνέχεια θα περάσει σταδιακά στα μοντέλα παραγωγής.
Με αυτή την κίνηση, η Suzuki ακολουθεί τον δρόμο και άλλων κατασκευαστών που ανανεώνουν την εταιρική τους ταυτότητα για να τη φέρουν πιο κοντά στη νέα εποχή.
