Σύνδεση

Toyota

ΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΤΟΥΟΤΑ ΣΤΑ ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ & ΜΕ ΝΕΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΣΗΜΑ

Καθώς οδεύουμε ολοταχώς -και μάλλον επιταχυνόμενα- προς την εποχή της ηλεκτροκίνησης, οι περισσότερες εταιρίες φαίνεται να “ψάχνονται” σε όλα τα επίπεδα για αυτή την -μάλλον βιαστική- επόμενη ημέρα. Ανάμεσα σ’ αυτούς και η Toyota, η οποία σύμφωνα με την εφημερίδα Nikkei δείχνει αποφασισμένη να αφήσει σε δεύτερη μοίρα τα υβριδικά, και να επενδύσει περισσότερο στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

Για να το επιτύχει αυτό δημιούργησε μία “θυγατρική” εταιρία, η οποία θα έχει τετραμελή διεύθυνση και θα ασχοληθεί σε πρώτη φάση με την συγκέντρωση στοιχείων και την μελέτη όλων των τεχνολογιών έτσι ώστε η εταιρία να έχει ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο έτοιμο μέσα στο 2020. Και μάλιστα ένα μοντέλο με τις υψηλότερες προδιαγραφές ποιότητας και αξιοπιστίας, θέτοντας ως πρώτο όριο τα 300 χιλιόμετρα αυτονομίας με μία και μόνη φόρτιση.

Το αξιοσημείωτο στην περίπτωση της Toyota είναι ότι σύμφωνα με το δημοσίευμα, βρίσκεται σε σκέψεις να δημιουργήσει ένα νέο εταιρικό σήμα για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της, τα οποία θα αυξηθούν γεωμετρικά μέχρι το 2025. Το επικρατέστερο σενάριο είναι τα ηλεκτροκίνητα της Toyota να αποτελέσουν EV εκδοχές των ήδη υπαρχόντων (ή των νέων που θα ακολουθήσουν) καθώς οι Ιάπωνες θεωρούν πως το μέλλον δεν είναι τα ηλεκτροκίνητα αλλά τα fuel-cell με καύσιμο υδρογόνο.

Έτσι για να προλάβει πάντως τον θόρυβο που μπορεί να προκαλέσει στους επενδυτές και τους μετόχους της, στελέχη της εταιρίας δηλώνουν ότι είναι προσηλωμένοι στην εξέλιξη μοντέλων όπως το Mirai και στις κυψέλες υδρογόνου, στην τεχνολογία των οποίων έχουν ήδη κάνει μεγάλα και σημαντικά βήματα για την εμπορική της αξιοποίηση.

Παναγιώτης Τριτάρης

 

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo

Η διαφήμιση της Jaguar συνεχίζει να προκαλεί

Featured