Σύνδεση

Featured

Skoda Vision RS: αυτό είναι επίσημα το πρωτότυπο των 245 ίππων

Επίσημη πρεμιέρα λοιπόν για το πρωτότυπο Vision RS της Skoda, που όπως έχουμε γράψει προλογίζει τόσο την νέα γενιά των σπορ μοντέλων της τσέχικης εταιρείας όσο και το νέο της μοντέλο της μικρή- μεσαία κατηγορία. Το οποίο θα αντικαταστήσει το Rapid και θα είναι σαφώς πιο κοντά στην καρδιά της κλάσης.

Το τελευταίο φαίνεται πάντως και από τις εξωτερικές διαστάσεις του Vision RS, το μήκος του οποίου φτάνει τα 4,356 μέτρα. Το μεταξόνιό του των 2.650 χιλιοστών είναι μια καλή βάση για άνετους χώρους στο εσωτερικό, τόσο για τους επιβάτες όσο και τις αποσκευές του (πορτμπαγκάζ από 430 λίτρα). 

Το Vision RS διαθέτει ταυτόχρονα μια ιδιαίτερα σύγχρονη και δυναμική εμφάνιση, με μια εμφατική μάσκα και ένα ανάγλυφο καπό με φωτιζόμενο το σήμα της μάρκας από κρύσταλλο. Εξίσου χαρακτηριστικό και το προφίλ του, που, στο πρωτότυπο τουλάχιστον, δεν έχει πλαίσια για τα παράθυρα. Οι χειρολαβές είναι κρυφές, ενώ στα μαρσπιέ, που όπως και οι γρίλιες στη μάσκα, οι εξωτερικοί καθρέφτες, οι πίσω αεραγωγοί, ο διαχύτης και η πίσω αεροτομή, είναι από ανθρακόνημα, υπάρχουν και μικρές σημαίες της Τσεχίας.

Από κει και πέρα οι ζάντες των 20 ιντσών με την ιδιαίτερη σχεδίαση επιφέρουν, σύμφωνα με τους μηχανικούς της εταιρείας και αεροδυναμικά πλεονεκτήματα, ενώ τα πίσω φώτα είναι από κρύσταλλο Βοημίας. Λεπτομέρειες από κρύσταλλο υπάρχουν και στο εσωτερικό, μαζί με κάποιες άλλες από ανθρακόνημα. Από ανθρακόνημα είναι και η κεντρική κονσόλα  με τον λιλιπούτειο by wire επιλογέα του κιβωτίου, ενώ βασικό στοιχείο του εσωτερικού σχεδιασμού είναι η μεγάλη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό.

Το plug-in υβριδικό σύστημα πρόωσης αποτελείται από τον TSI των 1.500 κυβικών και των 150 ίππων σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα 75 kW (102 ίππων), με αποτέλεσμα η συνδυαστική ισχύς να φτάνει τα 180 kW ή τους 245 ίππους. Η μπαταρία είναι 13 kWh και μπορεί να εξασφαλίσει μια καθαρά ηλεκτρική κίνηση για μέχρι και 70 χιλιόμετρα και φορτίζει σε οικιακό δίκτυο μέσα σε 2,5 ώρες.

Σε ότι αφορά τις επιδόσεις σημειώστε 0-100 σε 7,1 δεύτερα και μια τελική της τάξης των 210 χλμ./ ώρα, την ίδια στιγμή που οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 33 γραμμάρια το χιλιόμετρο.

Γιάννης Σκουφής

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4346″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

2s Σχόλια

1 Σχόλιο

  1. ΓΙΩΡΓΟΣ

    02/10/2018 στις 09:09

    ΤΙΜΟΥΛΑ

  2. Γιάννης Σκουφής

    02/10/2018 στις 10:56

    Είναι πολύ νωρίς ακόμα…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured