Απάντηση στο παραπάνω ερώτημα δεν υπάρχει καθώς μέχρι στιγμής τα πάντα είναι ρευστά αλλά το σίγουρο είναι, ειδικά από τη στιγμή που επιβεβαιώθηκε επίσημα και από τις δυο πλευρές, πως γίνονται συνομιλίες. Με σκοπό τη συγχώνευση του γαλλικού ομίλου των Peugeot, Citroen, DS Automobiles και Opel με τον ιταλο- αμερικανικό των Fiat, Chrysler, ως ίσο προς ίσο.
Στην περίπτωση που οι συνομιλίες ευοδωθούν και η συγχώνευση προχωρήσει θα προκύψει ένας νέος μεγάλος όμιλος με ετήσια παραγωγή, με βάση τα περσινά στοιχεία, ύψους 8,7 εκατομμυρίων οχημάτων, η οποία θα τον έφερνε στην τέταρτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης. Κι αυτό γιατί θα ξεπερνούσε έστω και για λίγο τη General Motors που κατασκεύασε πέρυσι συνολικά 8,4 εκατομμύρια αυτοκίνητα.
Από πλευράς διοίκησης της τυχόν νέας εταιρείας η λύση που μάλλον προκρίνεται είναι ο Carlos Tavares, επικεφαλής της PSA, να είναι ο διευθύνων σύμβουλος και ο πρόεδρος της FCA και εγγονός του θρυλικού Gianni Agnelli, John Elkann ο πρόεδρος του νέου ομίλου.
Άξιο λόγου και αναφοράς είναι πως στις αρχές του 2019 η PSA είχε προσεγγίσει την FCA χωρίς όμως αποτέλεσμα, καθώς η πρότασή της απορρίφθηκε. Ακολούθησε η αποτυχημένη προσπάθεια της τελευταίας για συνεργασία με τη Renault, η οποία δεν προχώρησε εξαιτίας των αντιδράσεων της γαλλικής κυβέρνησης που κατέχει το 15% της Renault αλλά και της συμμάχου της Nissan.
