Από τη στιγμή που με την ευκαιρία της μετάβασης της ηλεκτροκίνησης παρουσιάζονται -στο χαρτί ή αν προτιμάτε στην οθόνη- σύγχρονες εκδοχές γνωστών μοντέλων γιατί να μη γίνει το ίδιο και με το Yugo της Zastava;
Που σε πολλές χώρες, μεταξύ αυτών και στη δική μας, αποτέλεσε το πρώτο μεταφορικό μέσο πολλών νέων τη δεκαετία του ’80 αλλά και πολλών οικογενειών, ενώ είναι το πιο σημαντικό μοντέλο που έχει κατασκευαστεί στη Βαλκανική χερσόνησο.
Η προσέγγιση του ειδικού στην ψηφιακή επεξεργασία Dejan Hristov είναι ενδιαφέρουσα, καθώς και σύγχρονη δείχνει και έχει άμεσες αναφορές στο αρχέτυπο. Μάλιστα παρόλο που τα τρίθυρα μοντέλα βρίσκονται στο ναδίρ της δημοτικότητάς τους επιμένει στις τρεις πόρτες μιας και τόσες είχε και ο διάσημος πρόγονος. Προσέξτε πάντως και το λογότυπο Yugo που είναι ίδιο και απαράλλαχτο με αυτό που γνωρίζουμε.
Από κει και πέρα έχει δοθεί έμφαση και στο χαμηλό κόστος, ενώ ο Hristov είναι τόσο βέβαιος για την προοπτική του δημιουργήματός του που έχει στείλει τα σχέδιά του στην κυβέρνηση της Σερβίας. Πάντως το όλο πρότζεκτ θα μπορούσε να το αναλάβει η κροατική Rimac που αν μη τι άλλο έχει εμπειρία στην ηλεκτροκίνηση.
