Σύνδεση

Stellantis

Σε ταραγμένα νερά το γκρουπ Stellantis

Η Stellantis σχεδιάζει να δώσει προτεραιότητα στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων  έναντι των αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη έως το 2025, ώστε να επιτευχθούν οι αυστηρότεροι στόχοι της ΕΕ για τις εκπομπές ρύπων, αποφεύγοντας τα βαριά πρόστιμα.

Ο Jean-Philippe Imparato, ο νεοδιορισθείς COO της Stellantis για την Ευρώπη, δήλωσε ότι η εταιρεία ενδέχεται να αρχίσει να μειώνει την παραγωγή συμβατικών μοντέλων ήδη από τον Νοέμβριο του 2024, εάν η ζήτηση EV δεν αυξηθεί σημαντικά.

Η κίνηση αυτή αποσκοπεί στον διπλασιασμό των πωλήσεων EV της Stellantis στο 24% των συνολικών πωλήσεων έως το 2025, ευθυγραμμιζόμενη με τους κανόνες της ΕΕ που απαιτούν στόχο εκπομπών CO2 σε ολόκληρο τον στόλο 95 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.

Παρά τις προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένης της αδύναμης ζήτησης EV σε ορισμένες αγορές, η Stellantis επενδύει σε κίνητρα για τους αντιπροσώπους ώστε να ενισχύσει τις πωλήσεις ηλεκτρικών και ενδέχεται να αυξήσει τις τιμές στα οχήματα εσωτερικής καύσης για να ωθήσει τη ζήτηση προς τα EV.

Η πρόσφατη συνεργασία της Stellantis με την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Leapmotor αναμένεται να βοηθήσει στην επίτευξη των στόχων εκπομπών, καθώς τα EV της Leapmotor θα προσμετρώνται στους υπολογισμούς του στόλου της Stellantis.

Ο Imparato τόνισε την ανάγκη εξισορρόπησης της παραγωγής με τη ζήτηση. Η στρατηγική αυτή αντανακλά τη δέσμευση της Stellantis να παραμείνει ανταγωνιστική στην αγορά EV, αποφεύγοντας παράλληλα τα πρόστιμα που ενδέχεται να αντιμετωπίσουν ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες εάν δεν πληρούν τα πρότυπα εκπομπών ρύπων.

Γιατί η Mercedes κάνει στροφή 180 μοιρών;

Mercedes-Benz

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio παίρνουν παράταση ζωής  

Alfa Romeo

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi