Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Σε πλήρη αποτυχία οι online πωλήσεις αυτοκινήτων

Οι φιλόδοξοι στόχοι των αυτοκινητοβιομηχανιών για τις ηλεκτρονικές πωλήσεις αυτοκινήτων έχουν σε μεγάλο βαθμό αποτύχει.

Η Volvo, η οποία είχε ως στόχο να έχει τις μισές από τις παγκόσμιες συναλλαγές οχημάτων της online μέχρι το 2025, εγκατέλειψε αυτόν τον στόχο, διαπιστώνοντας ότι το “μηδέν τοις εκατό” των ιδιωτών πελατών ολοκληρώνουν τις αγορές τους εξ ολοκλήρου online.

Η Mercedes αναθεώρησε επίσης τον στόχο της από το 25% των πωλήσεων έως το 2022 σε έναν πιο ασαφή στόχο έως το 2025.

Οι έρευνες έδειξαν ότι πολλοί πελάτες είναι ανοιχτοί στην ολοκλήρωση τμημάτων της συναλλαγής στο διαδίκτυο, αλλά εξακολουθούν να προτιμούν κάποια προσωπική αλληλεπίδραση.

Αναλυτές επισημαίνουν ότι παρά την απώλεια αυτών των στόχων, η ώθηση προς τις ηλεκτρονικές πωλήσεις επιτάχυνε τις τεχνολογικές αλλαγές και τους κανόνες συμπεριφοράς στον κλάδο.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Hyundai Europe, Michael Cole, επιβεβαίωσε τη χαμηλή υιοθέτηση των πλήρως ηλεκτρονικών συναλλαγών, τονίζοντας την προτίμηση για ένα μείγμα ηλεκτρονικών και προσωπικών διαδικασιών.

Συνολικά, ενώ η προσπάθεια για ηλεκτρονικές πωλήσεις αυτοκινήτων έχει προωθήσει τις ψηφιακές δυνατότητες, έχει επίσης αναδείξει τη διαρκή ανάγκη για ανθρώπινη επαφή στο ταξίδι της αγοράς αυτοκινήτου.

Γιατί η Mercedes κάνει στροφή 180 μοιρών;

Mercedes-Benz

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio παίρνουν παράταση ζωής  

Alfa Romeo

Το νέο FIAT Pandina στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Featured

Mercedes Vision Iconic: Το αύριο μέσα από τον καθρέφτη του παρελθόντος

Featured