Δύσκολοι οι καιροί για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία και ειδικά για τις premium μάρκες της; Ενδείξεις πάντως υπάρχουν για αυτό, μιας και μετά τη BMW που σκοπεύει έως το 2022 να απολύσει 6.000 στελέχη της και τη Mercedes που αρχικά θα περικόψει 1.100 θέσεις εργασίας και η Audi ανακοίνωσε ένα μεγάλο κύμα απολύσεων.
Το οποίο θα γίνει σταδιακά έως το 2025 προκειμένου να εξοικονομηθούν έως και 6 δισεκατομμύρια ευρώ που στη συνέχεια θα επενδυθούν στην εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης και στην παραγωγή νέων ηλεκτρικών μοντέλων. Από τις οποίες θα προκύψουν 2.000 νέες θέσεις εργασίας.
Στα παραπάνω θα πρέπει να προσθέσουμε πως η Audi ειδικά αλλά και όλος ο όμιλος Volkswagen, όπως άλλωστε και η Mercedes καταγράφουν ακόμα οικονομικές απώλειες από το dieselgate και ότι ακολούθησε.
Πολλές απολύσεις έχουν πάντως ανακοινώσει και γερμανικές εταιρείες όπως η Schaeffler και η Continental -η τελευταία έχει ανακοινώσει περίπου 5.000 περικοπές θέσεων έως το 2028- που ανήκουν στους μεγαλύτερους προμηθευτές της αυτοκινητοβιομηχανίας παγκοσμίως.
Όπως προαναφέραμε ο λόγος για τα παραπάνω είναι η ηλεκτροκίνηση, που θα επιφέρει ριζικές αλλαγές στον κλάδο, οι οποίες θα συνοδεύονται με εξοικονόμηση πόρων και απώλεια πολλών θέσεων εργασίας. Οι οποίες πάντως εν μέρει θα εξισορροπηθούν από νέες προσλήψεις σε βάθος χρόνου.
