Σύνδεση

FCA

Σανίδα σωτηρίας τα πλαίσια της PSA για τη Fiat και τον όμιλο FCA

H συγχώνευση των FCA και PSA για τη δημιουργία της Stellantis, θα ωφελήσει σημαντικά την FCA σε δύο τομείς: τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει λόγω της γηρασμένης γκάμας της στην Ευρώπη, και την αβεβαιότητα για το πως θα καταφέρει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις για τους ρύπους, έχοντας λίγα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο πρόγραμμά της.

Η απάντηση είναι με την χρήση πολλών από τα πλαίσια που διαθέτει ήδη ή εξελίσσει η PSA. Κάτι που θα ωφελήσει όχι μόνο την FCA αλλά και την PSA, καθώς μεγαλύτερα νούμερα παραγωγής σημαίνει και μικρότερο κόστος.

Αυτό έρχεται σε μία κομβική στιγμή για τους δύο ομίλους μετά από μια πολύ δύσκολη χρονιά, όπου οι συνδυασμένες τους πωλήσεις έπεσαν παγκοσμίως κατά 28% τους πρώτους 10 μήνες της χρονιάς (στην Ευρώπη ήταν ακόμα πιο κάτω, στο -36%).

Η πιο άμεση βοήθεια για την FCA θα προέλθει από τα σύγχρονα πλαίσια της PSA. Ήδη η γαλλική εταιρεία έχει ανακοινώσει στους προμηθευτές της ότι το εργοστάσιο στο Tychy στην Πολωνία θα αυξήσει την παραγωγή του κατά 400 χιλιάδες πλαίσια, στα οποία θα βασιστούν τα νέα μοντέλα, τα SUV όπως γράψαμε, της Alfa Romeo, της Fiat και της Jeep.

Το πλαίσιο CMP που χρησιμοποιείται στα Citroen C4, Peugeot 208, Peugeot 2008, Opel Corsa και το νέο Opel Mokka, θα υπάρχει και στα αντίστοιχα μοντέλα της FCA, η οποία όπως φαίνεται θα εγκαταλείψει τα μικρά αυτοκίνητα πόλης και θα εστιάσει στα μεγαλύτερα μοντέλα.

Η PSA ετοιμάζει επίσης ένα νέο ηλεκτρικό πλαίσιο, με την ονομασία e-VMP και θα αρχίσει να χρησιμοποιείται από το 2023 ή το 2024. Σε συνδυασμό με το υπάρχον ΕΜΡ-2 ο όμιλος FCA θα αποκτήσει ένα πολύ σοβαρό υπόβαθρο για να μπορεί να επεκτείνει την γκάμα του στις ιδιαίτερα σημαντικές κατηγορίες των μικρών και μεσαίων crossover. Θα βοηθήσει μάλιστα και τα εργοστάσιά της να γίνουν πιο αποδοτικά καθώς αυτή την εποχή δουλεύουν μόνο στο 50% της δυναμικότητάς τους.

Η στροφή στην ηλεκτροκίνηση είναι μία ιδιαίτερα σημαντική παράμετρος στη συνεργασία των δύο εταιρειών, καθώς όσο κυριαρχούσε ο Marchionne δεν ήταν αρκετά φιλικός προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα στο τέλος του 2019 η FCA να βρεθεί χωρίς κανένα ηλεκτρικό μοντέλο και να αγοράζει δικαιώματα ρύπων από την Τesla.

Aπό τότε πάντως τα πράγματα έχουν αλλάξει αρκετά, με το πλήρως ηλεκτρικό 500αράκι, τις plug-in εκδόσεις των Jeep Renegade και Compass, ενώ διατίθενται και mild hybrid εκδόσεις των Fiat 500 και Panda, του Lancia Ypsilon και της Maserati Gibli.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo