Η Renault επαναφέρει το Twingo, αυτή τη φορά ως Twingo E-Tech Electric, ένα πεντάθυρο, πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο που παντρεύει ρετρό σχεδίαση με σύγχρονη τεχνολογία και, κυρίως, τιμή-έκπληξη.
Οι πρώτες δοκιμές στη Γαλλία δείχνουν ένα αυτοκίνητο που παραμένει κοντά στο πρωτότυπο του Σαλονιού Αυτοκινήτου Παρισιού 2024, με ημικυκλικούς τρισδιάστατους προβολείς, κοντούς προβόλους και τροχούς στις άκρες του αμαξώματος για απόλυτα αστικό χαρακτήρα.
Σε σχέση με το εμβληματικό Twingo του 1992, η μεγαλύτερη αλλαγή είναι οι πέντε πόρτες, ανταποκρινόμενες στις σύγχρονες ανάγκες.
Στο εσωτερικό, η φιλοσοφία παραμένει παιχνιδιάρικη αλλά με μοντέρνα πινελιά: ψηφιακός πίνακας 7 ιντσών, οθόνη αφής 10,1 ιντσών, ανοιχτοί αποθηκευτικοί χώροι, συρόμενο πίσω κάθισμα και πρακτικές λύσεις όπως μαγνητικές βάσεις κινητών και πανοραμική γυάλινη οροφή.
Η νέα πλατφόρμα AmpR-Small (πρώην CMF-B-EV) είναι κοινή με το επόμενο Dacia Spring και τα Renault 5 και Renault 4, με παραγωγή στο εργοστάσιο Novo Mesto της Σλοβενίας.
Αν και η Renault δεν ανακοίνωσε ακόμη επίσημα στοιχεία, αναμένεται μπαταρία LFP 40 kWh με αυτονομία άνω των 300 χλμ., πιθανή έκδοση 52 kWh, φόρτιση έως 80 kW και κατανάλωση περίπου 10 kWh/100 χλμ.
Η εμπορική στόχευση είναι ξεκάθαρη: τιμή κάτω από 20.000 ευρώ, χαμηλότερα από το Renault 5 και πολύ κοντά στο Dacia Spring, με λανσάρισμα το 2026.
Στόχος της Renault είναι να προσφέρει ένα ηλεκτρικό πόλης που συνδυάζει ευελιξία, προσιτότητα και τον ιδιαίτερο χαρακτήρα που έκανε το Twingo αγαπημένο για πάνω από τρεις δεκαετίες.
