Ανακοινώθηκε το επίσημο πρόγραμμα του WRC για το 2026, με τη FIA και τον WRC Promoter να διαμορφώνουν ένα καλαντάρι 14 αγώνων, από τον Ιανουάριο έως τον Νοέμβριο. Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις παραμένει σταθερά στην καρδιά του καλοκαιριού, από τις 25 έως τις 28 Ιουνίου, ως ο όγδοος αγώνας της σεζόν.
Η παρουσία της Ελλάδας σε αυτή τη χρονική περίοδο, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, εδραιώνει το Ακρόπολις σε ένα σταθερό σημείο του παγκόσμιου προγράμματος. Η επιλογή αυτή συνδέεται με αγωνιστικά και οργανωτικά πλεονεκτήματα, όπως ο καιρός, οι συνθήκες δρόμων και η δυνατότητα φιλοξενίας επισκεπτών και ομάδων με υψηλό επίπεδο υποδομών.
Ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού, Γιάννης Βρούτσης, δήλωσε πως η διατήρηση της συγκεκριμένης ημερομηνίας επιβεβαιώνει τη διεθνή αποδοχή που έχει πλέον το ελληνικό ράλλυ, υπογραμμίζοντας τη μεθοδική δουλειά που έχει γίνει σε διοικητικό και οργανωτικό επίπεδο.
Η σεζόν του 2026 θα ξεκινήσει με τον παραδοσιακό αγώνα του Μόντε Κάρλο (22-25 Ιανουαρίου), με υπερειδική διαδρομή στους δρόμους του Μονακό, και θα ολοκληρωθεί στα μέσα Νοεμβρίου (11-14) στη Σαουδική Αραβία. Σημαντική αλλαγή για το νέο καλαντάρι είναι η μεταφορά του Ράλλυ Ιαπωνίας στον Μάιο, με στόχο τη βελτίωση των συνθηκών για τους πρωτοπόρους της βαθμολογίας και τη γενικότερη ισορροπία μεταξύ ασφάλτου, χώματος και χιονιού.
Παράλληλα, επιβεβαιώθηκε η παρουσία νέων προορισμών, όπως της Παραγουάης και των Καναρίων Νήσων, για δεύτερη διαδοχική χρονιά, γεγονός που δείχνει τη στρατηγική επέκτασης του WRC σε αναδυόμενες αγορές.
Το ημερολόγιο του WRC 2026 περιλαμβάνει τους εξής αγώνες:
- Μόντε Κάρλο (22-25 Ιανουαρίου)
- Σουηδία (12-15 Φεβρουαρίου)
- Σαφάρι (12-15 Μαρτίου)
- Κροατία (9-12 Απριλίου)
- Κανάρια Νησιά (23-26 Απριλίου)
- Πορτογαλία (7-10 Μαΐου)
- Ιαπωνία (28-31 Μαΐου)
- EKO Ράλλυ Ακρόπολις (25-28 Ιουνίου)
- Εσθονία (16-19 Ιουλίου)
- Φινλανδία (30 Ιουλίου – 2 Αυγούστου)
- Παραγουάη (27-30 Αυγούστου)
- Χιλή (10-13 Σεπτεμβρίου)
- Ιταλία (1-4 Οκτωβρίου)
- Σαουδική Αραβία (11-14 Νοεμβρίου)
Η επόμενη χρονιά θα φέρει μια σεζόν με γεωγραφική ποικιλία και αγωνιστικό ενδιαφέρον, όπου η Ελλάδα συνεχίζει να έχει διακριτή και σταθερή θέση στον χάρτη του WRC.
