Οι Κινέζοι κατασκευαστές αυτοκινήτων συνεχίζουν να κερδίζουν έδαφος στην ευρωπαϊκή αγορά, με τις πωλήσεις τους να υπερδιπλασιάζονται τον Νοέμβριο.
Σύμφωνα με στοιχεία της Dataforce, οι συνολικές ταξινομήσεις κινεζικών μαρκών έφτασαν τις 78.358 μονάδες, αυξημένες κατά 108% σε σχέση με τον ίδιο μήνα πέρυσι, σε μια αγορά που συνολικά αναπτύχθηκε μόλις κατά 2,2%.
Η BYD ήταν ο μεγάλος κερδισμένος του μήνα, σημειώνοντας αύξηση πωλήσεων 230% και φτάνοντας τις 20.281 μονάδες.
Η επίδοση αυτή μείωσε αισθητά την απόσταση από την MG, η οποία παραμένει η κορυφαία κινεζική μάρκα στην Ευρώπη με 23.133 ταξινομήσεις (+20%).
Η διαφορά των δύο μαρκών περιορίστηκε σε λιγότερα από 3.000 αυτοκίνητα, όταν έναν χρόνο πριν ξεπερνούσε τις 12.000.
Σημαντική συμβολή στην άνοδο είχαν επίσης οι μάρκες Jaecoo και Omoda του ομίλου Chery, καθώς και η Leapmotor, η οποία ενισχύει σταθερά την παρουσία της, ιδιαίτερα στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων πόλης.
Παράλληλα, το BYD Seal U διατηρεί την πρώτη θέση στα plug-in hybrid μοντέλα στην Ευρώπη, ενώ το Dolphin Surf κατάφερε για πρώτη φορά να μπει στο Top 10 των αμιγώς ηλεκτρικών.
Συνολικά, στο διάστημα Ιανουαρίου–Νοεμβρίου, οι Κινέζοι κατασκευαστές ξεπέρασαν για πρώτη φορά τις 700.000 πωλήσεις στην Ευρώπη, ανεβάζοντας το μερίδιό τους στο 5,8%.
Πρόκειται για μια εξέλιξη που επιβεβαιώνει ότι ο ανταγωνισμός αλλάζει ισορροπίες και η κινεζική παρουσία ήρθε για να μείνει.
