Σύνδεση

Featured

Προβλήματα με τον… ήχο των ηλεκτρικών Porsche

Αν κάποια εταιρία δεν είχε ποτέ ζητήματα ταυτότητας σχετικά με τον ήχο των αυτοκινήτων της αυτή ήταν η Porsche. Από την στιγμή όμως που έμπλεξε με τα ηλεκτρικά, αρχίζουν και τα προβλήματα.

Η αίτηση της Porsche για την κατοχύρωση του ήχου που σχετίζεται με τα ηλεκτρικά της οχήματα στην Ευρώπη απορρίφθηκε από το Ευρωπαϊκό Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας (EUIPO) λόγω έλλειψης διακριτικού χαρακτήρα.

Στην αίτησή της για την κατοχύρωση του σήματος κατατεθέντος ήχου, η Porsche τον περιέγραψε ως “φουτουριστικό, μελωδικό και με συγκεκριμένο ρυθμό”.

Η αυτοκινητοβιομηχανία υποστήριξε ότι ήταν αρκετά διακριτικός ώστε να συνδεθεί με τη μάρκα Porsche, συγκρίνοντας τον με εμβληματικούς ήχους όπως το εναρκτήριο μοτίβο της 5ης Συμφωνίας του Μπετόβεν, τον ήχο του KITT από το Knight Rider ή τα φωτόσπαθα από τον Πόλεμο των Άστρων.

Ωστόσο, το EUIPO διαφώνησε με την εκτίμηση της Porsche, υποστηρίζοντας ότι ο ήχος δεν μπορούσε να διακρίνει ένα όχημα Porsche από τα άλλα.

Το γραφείο ανέφερε ότι ο ήχος έμοιαζε με αυτόν ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης που επιταχύνει, παρόλο που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν παράγουν τέτοιο ήχο.

Η απόφαση αυτή αναδεικνύει τις μοναδικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες όταν προσπαθούν να καθιερώσουν διακριτά ηχητικά εμπορικά σήματα για τα ηλεκτροκίνητα οχήματά τους, καθώς η απουσία του παραδοσιακού θορύβου του κινητήρα στα ηλεκτροκίνητα οχήματα έχει ωθήσει τις εταιρείες να διερευνήσουν νέες μεθόδους για να έχουν ένα χαρακτηριστικό ηχητικό αποτύπωμα.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το Smart Fortwo επιστρέφει!

Featured

Μία ενδιαφέρουσα ιδέα για ένα Volvo από τα… παλιά!

Featured

Η Ferrari φέρνει πίσω τα χειροκίνητα κιβώτια

Featured

Το Audi TT επιστρέφει ως ηλεκτρικό

Audi