Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Προς συμφωνία για χαλάρωση των κανονισμών Euro 7

Οι χώρες της ΕΕ συμφώνησαν σε μεγάλο βαθμό σε μια συμβιβαστική πρόταση που παρουσίασε η Ισπανία για χαμηλότερα όρια εκπομπών ρύπων Euro 7.

Η πρόταση είναι μια αποδυναμωμένη εκδοχή της αρχικής πρότασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για αυστηροποίηση των ορίων εκπομπών για ρύπους εκτός του CO2, όπως το μονοξείδιο του άνθρακα και το οξείδιο του αζώτου από τα φρένα και τα ελαστικά.

Οκτώ χώρες της ΕΕ – μεταξύ των οποίων η Γαλλία και η Ιταλία – έχουν αντιταχθεί σε αυστηρότερους κανόνες, υποστηρίζοντας ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες βρίσκονται ήδη υπό πίεση για να ανταποκριθούν στη σχεδιαζόμενη  απαγόρευση των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες το 2035 για τη μείωση των αερίων του θερμοκηπίου.

Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες λένε ότι το Euro 7 – που θα τεθεί σε ισχύ από το 2025 – είναι πολύ δαπανηρό και τα περιβαλλοντικά οφέλη θα είναι αμελητέα.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Renault, Luca de Meo, δήλωσε ότι το Euro 7 θα αποσπάσει την αυτοκινητοβιομηχανία από το να γίνει πλήρως ηλεκτρική και θα αναγκάσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να επενδύσουν σε κινητήρες εσωτερικής καύσης που δεν έχουν μέλλον.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, δήλωσε ότι οι προτάσεις θα οδηγήσουν σε υψηλότερες τιμές για τα μικρότερα οχήματα, περιορίζοντας την ελευθερία μετακίνησης για τα φτωχότερα νοικοκυριά.

Οι τελικές λεπτομέρειες του συμβιβασμού πρέπει να εγκριθούν ακόμη σε υπουργική σύνοδο της ΕΕ τη Δευτέρα, προτού η τελική πρόταση είναι έτοιμη να συζητηθεί με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και την Επιτροπή.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Οδηγούμε το νέο BYD Dolphin Surf

BYD

Αυτές είναι οι νέες Mercedes μέχρι το 2027

Featured

Οδηγούμε το EX5, το πρώτο μοντέλο της Geely στην Ελλάδα (Video)

Featured

Renault 4 Savane 4×4: Ηλεκτρικό και περιπετειώδες

Featured