Σύνδεση

Featured

Πόσους φορτιστές φορτηγών και λεωφορείων χρειάζεται η ΕΕ;

Την αντίδραση τους στους στόχους μείωσης του CO2 για φορτηγά και λεωφορεία παγκοσμίως έως το 2030 εκφράζουν οι ευρωπαίοι κατασκευαστές σημειώνοντας ότι μπορεί η Ευρώπη να υιοθετεί τους πιο φιλόδοξους στόχους του 2030 για τη μείωση του CO2 στον κόσμο. Ωστόσο, οι φιλόδοξοι στόχοι πρέπει να υποστηρίζονται από εξίσου φιλόδοξους όρους και ένα συνεκτικό ρυθμιστικό πλαίσιο.

Η απαλλαγή από τις μεταφορές με εκπομπές άνθρακα με φορτηγά και λεωφορεία είναι ένα ομαδικό άθλημα που περιλαμβάνει πολλούς παίκτες σε ολόκληρο το οικοσύστημα μεταφορών και υλικοτεχνικής υποστήριξης. Τα οχήματα μηδενικών εκπομπών δεν αποτελούν το μοναδικό σημείο τριβής  και οι κατασκευαστές δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν μόνοι τους την κοινή πρόκληση της απαλλαγής από τις εκπομπές άνθρακα.

Γεγονός είναι πως δεν υπάρχει σχεδόν καμία δημόσια υποδομή φόρτισης κατάλληλη για φορτηγά και λεωφορεία σήμερα διαθέσιμη, όπως λένε. Η Ευρώπη χρειάζεται τουλάχιστον 50.000 προσβάσιμους στο κοινό φορτιστές και τουλάχιστον 700 σταθμούς αναπλήρωσης υδρογόνου για να πετύχει τον στόχο μείωσης του CO2 κατά 45% έως το 2030.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo