Η καλοκαιρινή ζέστη και η κυκλοφοριακή συμφόρηση μπορεί να είναι μια δοκιμασία για τους οδηγούς ηλεκτρικών αυτοκινήτων που ανησυχούν για την αυτονομία τους.
Η ADAC ανέλυσε πόση ενέργεια καταναλώνει ο κλιματισμός ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης.
Σε μια δοκιμή, ένα Tesla Model Y δοκιμάστηκε για οκτώ ώρες στους 35°C σε έναν κλιματικό θάλαμο. Ο κλιματισμός είχε ρυθμιστεί στους 20°C για να μετρηθεί η απόδοση.
Η κατανάλωση ισχύος του συστήματος κλιματισμού ήταν 1,3 έως 1,5 kW, που αντιστοιχεί σε κατανάλωση ενέργειας 1,3 έως 1,5 kWh ανά ώρα.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα απώλεια αυτονομίας περίπου 2% της χωρητικότητας της μπαταρίας ή 8 χιλιόμετρα ανά ώρα.
Σε οκτώ ώρες, αυτό οδηγεί σε κατανάλωση ενέργειας 12 kWh και απώλεια αυτονομίας 64 χιλιομέτρων.
Συγκριτικά, ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης θα κατανάλωνε 1 έως 1,5 λίτρα καυσίμου ανά ώρα υπό παρόμοιες συνθήκες, που αντιστοιχεί σε 10 έως 15 kWh. Συνεπώς, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι σημαντικά πιο αποδοτικά.
Τα συμπεράσματα του πειράματος δείχνουν ότι ακόμα και σε ακραίες καταστάσεις, η απώλεια αυτονομίας για τα ηλεκτρικά παραμένει μέτρια, πράγμα που σημαίνει ότι οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν χρειάζεται να ανησυχούν.
