Σύνδεση

Featured

Πόσο αντέχει η μπαταρία μετά από 172.000 χιλιόμετρα;

Σε μία τετραετή δοκιμή αντοχής που πραγματοποίησε η ADAC ένα Volkswagen ID.3 με 172.000 χλμ «γράφει» ιστορία, διατηρώντας σχεδόν αναλλοίωτη την ηλεκτρική του αυτονομία.

Το μοντέλο, παρά τη σκληρή χρήση και την κατάχρηση φόρτισης στο 100%, έχασε μόλις 13 χλμ από την αρχική του αυτονομία, χάρη σε έναν καθοριστικό παράγοντα: τις ενημερώσεις λογισμικού.

Αρχικά, το ID.3 Pro S Tour με μπαταρία 77 kWh παρείχε 438 χλμ πραγματικής αυτονομίας. Τέσσερα χρόνια αργότερα, εξακολουθούσε να αγγίζει τα 425 χλμ, με την υγεία της μπαταρίας να βρίσκεται στο 91%.

Το αξιοσημείωτο είναι πως καθ’ όλη τη διάρκεια του τεστ, οι οδηγοί παραβίαζαν τις οδηγίες του κατασκευαστή φορτίζοντας συστηματικά έως το 100% και αφήνοντας το αυτοκίνητο παρκαρισμένο φορτισμένο, πρακτικές που θεωρούνται επιβαρυντικές για τη μακροζωία της μπαταρίας.

Η πραγματική έκπληξη; Η απόδοση βελτιώθηκε. Χάρη σε ένα λογισμικό update, η κατανάλωση μειώθηκε από 20 σε 18,3 kWh/100 χλμ, ενώ η ισχύς φόρτισης αυξήθηκε από 125 kW σε 160 kW, μειώνοντας τον χρόνο φόρτισης 10-80% κατά δύο λεπτά.

Το μήνυμα της δοκιμής είναι ηχηρό: Οι φόβοι για δραματική φθορά μπαταρίας στους ηλεκτρικούς κινητήρες είναι υπερβολικοί τουλάχιστον για τα ID. μοντέλα της VW.

Και τα software updates; Όχι απλώς «καλό είναι να τα κάνετε» αλλά υποχρεωτικά σωτήρια.

Το νέο Dacia Bigster στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Dacia

Skoda Favorit Concept: Το comeback ενός ιστορικού μοντέλου

Featured

Η BMW παίρνει κεφάλι από τη Mercedes στα μεγάλα

BMW

Αυτό είναι το νέο Jeep Cherokee

Featured