Σύνδεση

Featured

Πόσα βγάζει το αφεντικό της Stellantis;

Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, είδε σημαντική αύξηση της συνολικής αποζημίωσής του για το 2023, η οποία εκτινάχθηκε κατά 56% στα 36,49 εκατ. ευρώ έναντι 23,46 εκατ. ευρώ το 2022.

Αυτή η αύξηση των αμοιβών αποδίδεται σε ένα μεγάλο ποσό ύψους 10 εκατ. ευρώ ως “κίνητρο μεασχηματισμού” που αφορά στην αντιμετώπιση των προκλήσεων του κλάδου που σχετίζονται με την παγκόσμια κινητικότητα, την τεχνολογία και την ηλεκτροκίνηση των οχημάτων.

Η Stellantis υπογράμμισε τις κορυφαίες οικονομικές επιδόσεις της στον κλάδο το πρώτο εξάμηνο του 2023, με την τιμή της μετοχής της να ξεπερνά τόσο τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας όσο και τον S&P 500 από την ίδρυσή της το 2021 μέσω της συγχώνευσης της Fiat Chrysler και του ομίλου PSA.

Ενώ η αποζημίωση του Tavares αυξήθηκε κατακόρυφα, οι επικρίσεις από το συνδικάτο United Auto Workers των εργαζομένων στην αυτοκινητοβιομηχανία στις ΗΠΑ σχετικά με τις αμοιβές των CEO οδήγησαν σε σημαντικές αυξήσεις μισθών για τους ωρομίσθιους εργαζόμενους μετά από διαπραγματεύσεις με τις τρεις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες του Ντιτρόιτ.

Η UAW καυτηρίασε τα πακέτα αμοιβών των CEOs της GM, της Ford και της Stellantis κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων, οι οποίες οδήγησαν σε άμεσες αυξήσεις μισθών, μείωση του χρόνου για την επίτευξη του ανώτατου μισθού και αύξηση των μισθών για τους έκτακτους εργαζόμενους.

Παρά τις σημαντικές αποδοχές του Tavares, η Stellantis ανέφερε αύξηση του μέσου μισθού των εργαζομένων κατά 9,4% σε 70.404 ευρώ το 2023.

Η Stellantis σημείωσε επίσης μείωση 5,2% στο παγκόσμιο εργατικό δυναμικό της το 2023, με τον αριθμό των εργαζομένων στη Βόρεια Αμερική να μειώνεται από 88.835 σε 81.341 κατά τη διάρκεια του έτους.

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi

Dacia: Επίσημος χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 42ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας

Dacia

Αυτή η Ferrari 512 BBi είναι ένα θηρίο των ‘80s

Featured