Η Xiaomi, ο κινεζικός τεχνολογικός κολοσσός, καταγράφει σημαντικές ζημίες από την είσοδό της στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αλλά παρ’ όλα αυτά τα πηγαίνει καλύτερα από άλλες καταξιωμένες εταιρείες όπως η Rivian και η Ford.
Σύμφωνα με αναφορές, η Xiaomi έχασε περίπου 9.200 δολάρια για κάθε ηλεκτρικό αυτοκίνητο που πούλησε κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2024, ενώ η Rivian σημείωσε ζημίες ύψους 32.000 δολαρίων ανά αυτοκίνητο και η Ford 47.600 δολαρίων.
Η Xiaomi στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα παρέδωσε 27.307 αυτοκίνητα καταγράφοντας συνολικές ζημίες 252 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ μέχρι και το φετινό Νοέμβριο στοχεύει σε περισσότερες από 100.000 παραδόσεις.
Παρά τις ζημίες, οι αναλυτές εκτιμούν ότι η εταιρεία μπορεί να ισορροπήσει όταν οι πωλήσεις της κυμανθούν από 300 έως και 400 χιλιάδες σε ετήσια βάση,
Ο Lei Jun, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Xiaomi, έχει δηλώσει ότι η εταιρεία δεν σχεδιάζει να πουλά τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα εκτός Κίνας για τα επόμενα τρία χρόνια, εστιάζοντας κυρίως στην εγχώρια αγορά.
Παρ’ όλα αυτά, η Xiaomi αναμένεται να παρουσιάσει ένα δεύτερο μοντέλο, πιθανότατα ένα μεγαλύτερο SUV από το SU7, τους επόμενους μήνες, με τις παραδόσεις να ξεκινούν στις αρχές του 2025. Το νέο αυτό μοντέλο αναμένεται να συμβάλει σημαντικά στην πορεία της εταιρείας προς την κερδοφορία, λόγω της αυξανόμενης ζήτησης για SUV.
