Σύνδεση

Featured

Τι πρέπει να κάνουμε οδηγώντας σε χιόνι, πάγο και χαμηλές θερμοκρασίες;

Οι μετακινήσεις όταν ο χειμώνας είναι βαρύς, οι θερμοκρασίες χαμηλές και έχει χιονίσει ή έχει πιάσει και πάγο είναι πάντοτε δύσκολες και εμπεριέχουν κινδύνους.

Προκειμένου λοιπόν ο κίνδυνος να μειωθεί αρκεί να ακολουθήσουμε μερικές απλές συμβουλές, όπως λέει και το αρμόδιο υπουργείο που έδωσε στη δημοσιότητα και ένα αντίστοιχο βίντεο.

Για την ασφάλειά μας λοιπόν τις ημέρες με χιόνι, πάγο ή χαμηλές θερμοκρασίες για την Οδική μας ασφάλεια είναι σημαντικά τα εξής:

  • Προβλέπουμε ότι χρειάζεται επιπλέον σύστημα πρόσφυσης (αλυσίδες ή χιονοκουβέρτες) και τα τοποθετούμε με ασφάλεια πριν γλιστρήσουμε
  • Δεν σταματάμε αφού γλιστρήσουμε, για να βάλουμε αλυσίδες παρακωλύοντας την κυκλοφορία
  • Βάζουμε αλυσίδες στον άξονα κίνησης. Στα τετρακίνητα εμπρός για να έχουμε τιμόνι
  • Σε χιονισμένη επιφάνεια ένα δικίνητο αυτοκίνητο με χειμερινά ελαστικά κινείται με μεγαλύτερη ασφάλεια από ένα τετρακίνητο με θερινά
  • Η χρήση χειμερινών ελαστικών ενδείκνυται σε θερμοκρασίες κάτω των 7 βαθμών Κελσίου
  • Τα θερινά ελαστικά δεν προσφέρουν ικανή πρόσφυση σε χιόνι, πάγο
  • Αποφεύγουμε την κίνηση νύχτα ή ξημερώματα γιατί είναι πιθανός ο παγετός
  • Εκτιμούμε καταστάσεις, αντιδρούμε ήπια, σε τιμόνι, φρένο, γκάζι
  • Δεν ρισκάρουμε, ούτε επιχειρούμε χωρίς κατάλληλη εκπαίδευση
  • Σε παγωμένες επιφάνειες αποφεύγουμε να πατήσουμε φρένο ή γκάζι
  • Ξεχιονίζουμε τις ράμπες και το αυτοκίνητο ενόσω το χιόνι είναι φρέσκο

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Peugeot E-208 GTi: Η επιστροφή του θρύλου στην ηλεκτρική εποχή

Featured

Alfa Romeo: Στην Ελλάδα η Junior Intensa – Πόσο κοστίζει

Alfa Romeo

Nissan Qashqai e-POWER: Νέα γενιά εξηλεκτρισμού χωρίς πρίζα

Featured

Τα έκαναν… μαντάρα με τα ονόματα των ηλεκτρικών

ΕΙΔΗΣΕΙΣ