Η εικόνα ήταν αληθινή και μάλλον δύσκολο να παρερμηνευτεί: ένα Xiaomi SU7 Ultra, ντυμένο στα χαρακτηριστικά κίτρινα χρώματα με διπλές ασημί ρίγες, βγαίνει από τις πύλες του εργοστασίου της Ferrari στο Μαρανέλο.
Το πιο γρήγορο ηλεκτρικό σεντάν του κόσμου, εντός του βασιλείου της πιο εμβληματικής κατασκευάστριας supercars. Τυχαίο; Δύσκολα.
Η Ferrari, η οποία ετοιμάζεται να αποκαλύψει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο – πιθανότατα με την προσωρινή ονομασία Elettrica – την άνοιξη του 2026, βρίσκεται σε φάση βαθιάς τεχνολογικής αναζήτησης.
Και όπως όλα δείχνουν, το SU7 Ultra της κινεζικής Xiaomi αποτελεί για τους Ιταλούς μια «δεξαμενή τεχνογνωσίας» που αξίζει προσεκτικής μελέτης.
Το SU7 Ultra είναι κάτι περισσότερο από μια ηλεκτρική υπερβολή. Με τρεις ηλεκτροκινητήρες, 1.526 ίππους και 0–100 km/h σε μόλις 1,98 δευτερόλεπτα, το sedan της Xiaomi έχει ήδη γράψει ιστορία ως το ταχύτερο EV παραγωγής στο Nürburgring με χρόνο 7:04.957.
Ένα πρωτότυπό του έχει κατέβει στα 6:22.091, πίσω μόνο από τα αγωνιστικά ID.R και 919 Evo.

Το εντυπωσιακότερο όμως είναι πως η Ferrari επιδεικνύει, έστω και ανεπίσημα, ενδιαφέρον για ένα όχημα από μια… smartphone εταιρεία. Μέχρι και πριν πέντε χρόνια, μια τέτοια συνεργασία θα φάνταζε σχεδόν αστεία.
Αλλάζουν όμως οι εποχές. Ο εξηλεκτρισμός δεν συγχωρεί εγωισμούς, και η πλατφόρμα, η διαχείριση θερμικών φορτίων και η ενεργειακή απόδοση σε παρατεταμένη σπορ οδήγηση είναι τομείς στους οποίους η Xiaomi φαίνεται να τα καταφέρνει περίφημα.
Η Ferrari, με τη δική της αριστοτεχνία στην οδική συμπεριφορά, είναι προφανώς σε αναζήτηση του ιδανικού… γάμου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το πρώτο EV της Ferrari θα είναι μοντέλο περιορισμένης παραγωγής, μια είσοδος στον ηλεκτρικό κόσμο με διακριτικά βήματα.
Το δεύτερο, πιθανότατα crossover, τοποθετείται πλέον στο 2028, αφού οι Ιταλοί φέρεται να έχουν επαναξιολογήσει τη ζήτηση στη high-end ηλεκτρική αγορά.
Το τι πραγματικά συνέβη πίσω από τις πύλες του Μαρανέλο δεν θα το μάθουμε σύντομα. Αυτό που είναι βέβαιο, όμως, είναι πως στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, η Ferrari δεν έχει την πολυτέλεια να αγνοήσει ούτε τους Κινέζους, ούτε τους αριθμούς τους.
