Σύνδεση

BMW

ΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΟ ΑΝΘΡΑΚΟΝΗΜΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ BMW 7;

Όπως συμβαίνει με όλα τα καινούργια μοντέλα που παρουσιάζονται και θα παρουσιάζονται από εδώ και στο εξής έτσι και η νέα λιμουζίνα της BMW, η καινούργια σειρά 7 με τον εσωτερικό κωδικό εξέλιξης G11, θα έχει χάσει πολλά κιλά σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά.

Πιο συγκεκριμένα 170 κι αυτό παρά τον ακόμα πιο πλούσιο εξοπλισμό, τα επιπλέον συστήματα ασφαλείας, διασύνδεσης και διευκόλυνσης που διαθέτει. Η μείωση αυτή λοιπόν πιστώνεται στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος στο πλαίσιό της. Μάλιστα η 7άρα είναι το πρώτο μοντέλο ευρείας παραγωγής που θα διαθέτει ανθρακόνημα στο πλαίσιό του, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει ο τρόπος με τον οποίο χρησιμοποιείται.

Σύμφωνα λοιπόν με την πιο σύγχρονη τεχνολογία Carbon Core το πανάλαφρο ανθρακόνημα περιβάλλεται από στρώμα χάλυβα, με αποτέλεσμα έτσι να δημιουργείται όχι μόνο ένα πανάλαφρο σύνθετο υλικό αλλά και ένα με ιδιαίτερα μεγάλη ακαμψία, που είναι επίσης κατεξοχήν ζητούμενο για ένα πλαίσιο. Τόσο για τα δυναμικά χαρακτηριστικά όσο και για το επίπεδο άνεσης, ειδικά αν μιλάμε για το κορυφαίο μοντέλο ενός κατασκευαστή κύρους όπως η BMW.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Peugeot E-208 GTi: Η επιστροφή του θρύλου στην ηλεκτρική εποχή

Featured

Alfa Romeo: Στην Ελλάδα η Junior Intensa – Πόσο κοστίζει

Alfa Romeo

Nissan Qashqai e-POWER: Νέα γενιά εξηλεκτρισμού χωρίς πρίζα

Featured

Τα έκαναν… μαντάρα με τα ονόματα των ηλεκτρικών

ΕΙΔΗΣΕΙΣ