Η Porsche πέρα από όλα τα άλλα είναι και πρωταθλήτρια των ειδικών εκδόσεων και των αξεσουάρ, οδηγώντας έτσι στα ύψη τόσο τις τελικές τιμές των μοντέλων της, σε σχέση με τις αρχικές, όσο και τα κέρδη της.
H καινούργια δυνατότητα που έχουν οι πελάτες της είναι αυτή της τοποθέτησης (car wraping) εργοστασιακών μεμβρανών αλλαγής χρώματος (second skin). Για το σκοπό αυτό έχει δημιουργήσει έναν online configurator με τη βοήθεια του οποίου θα μπορεί κανείς να επιλέξει από μια σειρά χρωμάτων που είτε δεν περιλαμβάνονται πλέον στη γκάμα ή ποτέ δεν ήταν διαθέσιμα επίσημα, καθώς και από θέματα που έχουν σχέση με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, τη μόδα και τις τέχνες.
Για το σκοπό αυτό υπάρχει συνεργασία με γνωστούς καλλιτέχνες, στούντιο design, προμηθευτές μεμβρανών και χρωμάτων. H Porsche 911 RSR που έτρεξε π.χ. φέτος στις 24 Ώρες του LeMans διέθετε ένα τέτοιο second skin, σχεδιασμένο από τον pop artist Richard Phillips, ο οποίος συνδύασε για την περίσταση στοιχεία από 3 δημοφιλή έργα του.
Η συγκεκριμένη υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη από τον Ιούλιο στη διεύθυνση www.secondskin.design και δεν θα είναι αποκλειστικά για μοντέλα της Porsche αλλά και για άλλων κατασκευαστών.
Όσο για το κόστος και για την κάλυψη ολόκληρου του αυτοκινήτου ξεκινά από τις 4.000 ευρώ.
